خبرگزاری کار ایران

طی پیامی؛

ولایتی ارتحال آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفت

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی ارتحال عالم ربّانی آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان مقدس امام‌رضا (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان مقدس امام‌رضا (ع) را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مجتهد عالیقدر، مبارز دوران انقلاب و وفادار به امام و رهبری حضرت آیت‌الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی موجب تأثر و تألم گردید که فقدان آن فقید که همواره در کنار انقلاب، امام و رهبری بوده‌اند ثلمه‌ای بس بزرگ خواهد بود.

ایشان به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و یار و یاور ولایت و به عنوان تولیت آستان حضرت امام‌رضا (ع) همیشه در تلاش برای بهبود خدمت‌رسانی به زوار و عاشقان اهل بیت و توسعه آستان مقدس بودند و عمر با برکت خویش را در این مسیر ارزشمند چون خادمی وفادار صرف کردند تا مشهد مقدس که پایگاه و پایتخت معنوی خیل عظیم شیعیان و علاقه‌مندان جهان است به بهترین شرایط دست یابد که این عزم و همت بی‌تردید مورد رضایت امام‌رضا (ع) خواهد بود و اجر و پاداش الهی در این ایام سوگواری فاطمه زهرا (س) را بر ایشان نازل خواهد کرد.

برای روح مطهر و بلند ایشان غفران و رحمت الهی از درگاه خداوند مسئلت نموده و در گذشت آن فقید را به محضر امام‌زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، مقام معظم رهبری، خانواده معزز خادمان و خدمتگزاران آستان مقدس حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندم.

کد خبر : ۳۵۲۶۴۲