خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی ارتحال عالم مجاهد، آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام بدین شرح است:

عالم مجاهد، نماینده، یار و یاور صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری، تولیت آستان قدس رضوی و عضو برجسته مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله آقای حاج شیخ عباس واعظ طبسی، پس از عمری تلاش صادقانه در خدمت به اسلام، به ملکوت اعلا پیوست و در جوار قرب حضرت حق ماوا گزید.

آن عالم ربانی، به حق از مفاخر روحانیت در عصر حاضر بود که در عرصه‌های گوناگون خوش درخشید و در تاریخ مشعشع مجاهدت روحانیت شیعه ماندگار شد.

آن مجاهد نستوه، در دوران مبارزات علیه رژیم ستم شاهی، با خطابه‌های آتشین و تحمل شکنجه‌ها و زندان‌های طاقت فرسا، از هیچ تلاشی در جهت حمایت از راه امام دریغ نکرد و در دوران پس از پیروزی، تا پایان عمر پربرکتش، فداکارانه و وفادارانه از هیچ کوششی در مسیر تقویت و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی مضایقه نکرد.

اینجانب از حمایت‌های آن مرد بزرگ از جبهه‌های دفاع مقدس و رزمندگان اسلام و عنایات ویژه‌اش نسبت به فرماندهان عرصه‌های نبرد، خاطرات فراوانی دارم.

برحسب وظیفه، سوگمندانه رحلت این عالم مجاهد و تولیت سخت کوش آستان مقدس حضرت رضا(ع) را به ساحت مبارک حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عالیقدر تقلید و حوزه‌های علمیه و قاطبه ملت ایران به ویژه مردم غیور خراسان و به‌خصوص به بیت شریف و فرزندان گرامی ایشان، صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و برای روح آن مرد الهی، علو درجات و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر و دوام توفیق، طلب می‌کنم.

 

 

کد خبر : ۳۵۲۷۱۷