خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری خبر داد؛

خبرهای خوش رئیس‌جمهوری برای مردم یزد

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری گفت: فردا رئیس‌ جمهوری در سفر به استان‌یزد خبرهای خوشی را به مردم شریف این استان ارائه می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری در جمع خبرنگاران استان یزد با ابراز خرسندی از حضور در سرزمین مردم سختکوش یزد افزود: امیدواریم فردا شاهد حضور باشکوه مردم استان‌یزد در ملاقات با رئیس‌جمهوری باشیم.

وی با بیان اینکه یزد خطه شهدای بزرگی است که جان خود را در راه انقلاب اسلامی ایران بذل کرده‌اند، ادامه داد: قلم علمای بزرگ یزد از جمله آیت‌الله حایری‌یزدی، آیت‌الله شهید صدوقی و آیت‌الله خاتمی مانند خون شهدا ارزشمند بوده و نام آنها سال‌ها در تارک حوزه‌های علمیه کشور ما خواهد درخشید. منش و روش این بزرگان به عنوان عالمان شیعه زیبنده و زینت این استان و اسوه همه ما است.

معاون رئیس‌جمهوری با اشاره به راه‌اندازی سامانه سامد در یزد گفت: این مرکز با هدف برقراری ارتباط با مردم دایر شده که مردم از طریق روش‌های نوین در سه نوبت کاری با اپراتورهای مرکز برقرار می‌کنند و برای تعقیب تقاضاها، به آنها شماره پیگیری ارایه می‌شود. همه تقاضاها در مرکز سامد مورد پیگیری و دقت قرار می‌گیرد و هیچ تقاضایی مورد غفلت نیست، البته ممکن است برخی تقاضاهای عمومی مانند اشتغال در کوتاه‌مدت قابل رفع نباشد.

وی با اشاره به بهره‌مندی دولت از دیدگاه‌ها و نظرهای مردم پیش از سفرهای استانی از طریق مختلف افزود: از چند ماه قبل اتاق فکری در استان یزد مستقر شد و بررسی‌های درباره مهمترین نیازها و مسائل استان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به عمل آمده است. اکنون با دستمایه خوبی حاصل از نظرسنجی مردم و نخبگان استان‌یزد پا به این استان گذاشتیم و تصمیم‌ها با سوابق علمی کارشناسانه اتخاذ و تلاش شده آن دسته از مصوبه‌هایی که به تایید رئیس‌جمهوری رسیده قابل تحقق باشد.

شریعتمداری با بیان اینکه سفر رئیس‌جمهوری به یزد مقدمه‌ای از کار و تلاش و کوشش است نه پایان یک داستان اظهار کرد: استاندار کمیته ویژه‌ای برای پیگیری مصوبات و تصمیماتی که در این سفر بر پایه تصمیم‌های کارشناسی اتخاذ شده تشکیل خواهد داد و موارد پیگیری می‌شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری پیش از این در آیین افتتاح طرح ملی سامد در دانشگاه آزاد یزد، با حضور در گلزار شهدای گمنام این دانشگاه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. رئیس جمهوری و تعدادی از اعضای هیات دولت فردا میهمان مردم استان یزد هستند.

کد خبر : ۳۵۳۳۷۲