خبرگزاری کار ایران

حسین نوش‌آبادی:

مصوبه قانونی درباره ممنوع‌التصویری خاتمی به ارشاد نرسیده است

سخنگوی ارشاد دوباره تاکید کرد: مصوبه‌ای درباره‌ ممنوع‌التصویری سیدمحمد خاتمی که تشریفات قانونی خود را در شورای امنیت ملی طی و به تایید رهبری رسیده باشد؛ نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین نوش‌آبادی در نشست خبری سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با قدردانی و تبریک به ملت ایران برای حضور گسترده در انتخابات هفتم اسفندماه جاری، اظهار داشت: حضور مردم نشان داد که مردم به انقلاب وفادارند و به مصالح ملی و اقتدارکشور فکر می‌کنند. مردم با حضور خود در انتخابات ثابت کردند که مردم در سال همدلی و همزبانی ملت و دولت به صورت عینی به این شعار سال پاسخ دادند. مشارکت گسترده مردم در انتخابات دستاورد بزرگ ملت و رهبری است و در انتخابات هفتم اسفند، پیروزی اصلی از آن مردم است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ممنوع التصویری سیدمحمد خاتمی نیز یادآور شد: ممنوع‌التصویری مانعی برای ایجاد فعالیت و نقش‌آفرینی در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی نیست قطعا حضور همه چهره‌های مطرح سیاسی، علمی و فرهنگی در خلق حماسه بزرگ و انتخابات پرشور مورد توجه بوده است.

او با قدردانی از همه افرادی که در فراخوانی ملت و تشویق آن‌ها برای حضور فراگیر نقش ایفا کرده‌اند؛ افزود: کشور و انتخابات متعلق به همه مردم است وقتی رهبر معظم انقلاب حتی افرادی که اعتقاد راسخ به اسلام و مبانی نظام ندارند را دعوت به مشارکت کرده است. حضور چهره‌هایی که در مقطعی از تاریخ کشور خدماتی ارایه کرده‌اند جای اشکال ندارد. باید از نقش مثبت همه کسانی که دل در گرو پیشرفت و منافع ملی کشور دارند قدردانی کرد.

معاون پارلمانی وزارت ارشاد مجدد تاکید کرد: مصوبه‌ای دربارهٔ ممنوع‌التصویری سیدمحمد خاتمی که تشریفات قانونی خود را در شورای امنیت ملی طی کرده و به تایید رهبری رسیده باشد؛ نداریم و در این باره وزارت ارشاد پاسخگو نیست.

متن کامل صحبت‌های سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از این لینـــــک بخوانید.

کد خبر : ۳۵۳۵۹۰