خبرگزاری کار ایران

محمدنبی حبیبی:

حزب موتلفه برنامه‌های دولت در سال ۹۵ را تحلیل می‌کند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: عملکرد سال ۹۴ را محاسبه و برای سال ۹۵ با برنامه ریزی آماده باشیم.

به گزارش ایلنا، محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه با تبریک سال نو به مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران از خدای متعال برای معظم له و همه ملت‌های مسلمان و اسیر استکبار و ظلم به ویژه برای ملت بزرگ ایران سلامت، برکت، مزید توفیقات، نصر و فتح الهی را مسالت کرد.

حبیبی در پایان سال پر ماجرای ۹۴، ضرورت محاسبه دقیق هر فرد و هر حزب، جناح، جریان، نهاد و دستگاه به ویژه مسئولان دولت و قوه قضائیه و مقننه و مجمع تشخیص مصلحت نظام را از عملکرد یکساله خود را یک وظیفه اسلامی دانست و اظهار داشت: همه باید محاسبه کنیم که در طول این سال چه توفیقاتی و خدماتی را با عنایات الهی انجام داده‌ایم و شاکر باشیم و شکر عملی و عبادی را طراحی و اجرا کنیم و باید محاسبه نمائیم که چه قصور و تقصیر‌هایی داشته‌ایم.

وی در ادامه تصریح کرد: دولت محترم و ریاست قوه قضائیه در سال ۹۴، مخاطب ولی امر مسلمین بوده‌اند و وظایفی را برای آن‌ها تعیین فرمودند. آیا این بزرگواران محاسبه می‌کنند که تا چه مقدار توانسته‌اند به رهنمود‌ها و راهنمایی‌ها و سیاست‌های اعلامی معظم له عمل کرده‌اند و اگر کوتاهی داشته‌اند آیا در فکر هستند که چگونه باید جبران نمایند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین افزود: رهبر معظم انقلاب سال ۹۴ را سال همدلی و همزبانی ملت و دولت با کارگزاری دولت اعلام فرمودند. امید داریم که دولت بتواند شفاف و به دور از تبلیغات آنچه را دراین راستا انجام داده است به ملت گزارش دهد. رهبر محبوب و اندیشمند انقلاب اسلامی در دیدار خبرگان در فرمایش‌های مهم و راهگشای خود سه اولویت اقتصاد مقاومتی، ادامه پرشتاب حرکت علمی کشور و مصون سازی فرهنگی کشور را برای دولت و مسئولان دولتی تعیین نمودند. حزب موتلفه اسلامی با جدیت با رصد دقیق برنامه‌ها و رفتار و گفتار ریاست محترم دولت و همه وزرا و مسئولان عمل همه جانبه و جدی دولت و مسئولان دولتی را در سال ۹۵ مورد تحلیل قرار خواهد داد.

حبیبی از آحاد ملت در لبیک به دعوت مقام معظم رهبری برای شرکت در انتخابات پر شور و پر رای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تشکر و همت آنان را تحسین کرد و اظهار داشت: مردم به وظیفه خود عمل کردند و انتظار دارند که مسئولان دولتی و نمایندگان منتخب در مجلس دهم نیزصادقانه به وظایف خود عمل نمایند.

وی در مورد رفتار دکتر روحانی در یزد از آن به شدت انتقاد کرد و گفت: همراه بودن سرفهرست نامزدهای طرفدار دولت در یک سفر رسمی در حالی که هیچ مسئولیت دولتی ندارد و همراه کردن ایشان در این سفر نوعی دخالت دولت در انتخابات مرحله دوم مجلس است و امیدوارم که شخص ایشان این اشتباه بزرگ را جبران نمایند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه بیان داشت: مواضع ایشان نیز یکطرفه و تحریک آمیز بود. در فضایی که پس از انتخابات رفتار نجیبانه کسانی که رای نیاورده‌اند و طرفداران آن‌ها تحسین ولی فقیه را به دنبال داشته است، اقدام تحریک‌آمیز رئیس دولت جای تعجب دارد. حزب موتلفه اسلامی دولت را متعلق به همه مردم می‌داند و رفتاری که دولت را یکطرفه و طرفدار یک بخش از جامعه نشان بدهد درشان دولت نمی‌داند.

حبیبی پیروزی عظیم ملت را در مجلس خبرگان رهبری را که علیرغم همه تحرکات دشمنان و استکبار و صداهای بیگانه از جمله بی‌بی سی، مجلسی استوار‌تر و مستحکمتر از همیشه ایجاد کرد و بیعتی جدی از طرف مردم با اصل ولایت فقیه و روحانیت اسلام بود سرنوشت‌ساز خواند و برایخبرگان محترم مزید توفیقات و استمرار عمل انقلابی و تفکر انقلابی و انقلابی ماندن را مسالت نمود.

وی درباره رای دادگاه‌های آمریکایی بیان داشت: ما از قوه قضائیه می‌خواهیم با تشکیل دادگاه‌های ویژه به کلیه آسیب‌ها و زیان‌ها و غارتگری‌های آمریکا از ایران پس از جنگ دوم جهانی و به ویژه پس از کودتای آمریکایی-انگلیسی ۲۸ مرداد ۳۲ را بررسی و با صدور احکام و دستور اقدامات قاطع، حقوق حقه ملت ایران و شهدایی که پس از سال ۳۲ تا کنون در اثر کودتای آمریکایی شهید شده‌اند و دیه ان‌ها را مطالبه نماید.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تقدیر از ابتکارات و آزمایش‌های موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را موجب مباهات و دلگرمی همه مسلمانان مظلوم و ملت ایران دانست و در آستانه سال نو برای دانشمندان موشکی و همه دست اندرکاران دفاع از سرزمین اسلام توفیق‌های بیشتر و نیل به افتخارات بالا‌تر را برای انان آرزو کرد.

حبیبی از همه آحاد ملت و همه جریان‌های سیاسی و سربازان گمنام امام زمان (عج) و به ویژه ازمسئولان قضایی و دولت خواست که مسئله مهم نفوذ را در دستور کار خود قرار دهند و هرگونه رخنه‌ای ولو کوچک را چاره سازند.

وی در پایان اظهار داشت: سیاست‌های حزب موتلفه اسلامی پس از انتخابات در طول سال ۹۵ ان‌شاءالله با تبعیت کامل از شعار سال مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان تنظیم خواهد شد.

کد خبر : ۳۵۵۳۹۱