خبرگزاری کار ایران

فراهانی در همایش ندای امید:

سربازان اصلاح‌طلب بر ژنرال‌های اصولگرا پیروز شدند/ اصلاح‌طلبان در ۱۰۰ حوزه نامزد نداشتند

دبیرکل حزب ندای ایرانیان با اشاره به رد صلاحیت نامزدهای اصلاح‌طلب در انتخابات مجلس گفت‌:با توجه به این اتفاقات سربازان اصلاح طلب توانستند بر ژنرال‌های اصولگرا پیروز شوند و نشان دهند که اصلاح طلبی به صورت گام به گام و در قالب اساسی جریان دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مجید فراهانی در همایش ندای امید با اشاره به شرایط بحرانی منطقه و درگیری‌های اخیر گفت: در حالی که مردم ما نگران آن هستند که آتش این درگیری‌ها دامن گیر کشور شود، مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها و سوء مدیریت‌های دولت احمدی‌نژاد گریبانگیر کشور شده است. 

او با اشاره به انتخابات مجلس دهم گفت: اعضای ستاد انتخاباتی ندای ایرانیان در این دوره فتح الفتوح کردند و با فعالیت‌های انتخاباتی که انجام دادند، کاری کردند که افراطیونی که بر طبل جنگ می‌زدند به مجلس راه پیدا نکنند و سایه جنگ را از کشور دور کردند. 

فراهانی افزود: امروزمجلسی تشکیل شده است که همراه با دولت است. البته این مجلس نباید خنثی باشد و بنابر فرمایشات رهبر انقلاب مجلس باید به عنوان نهاد فرا دولتی نظارت کلان بر دولت و حسابرسی از قوه مجریه داشته باشد. 

او افزود: مجلس نهم کاری جز چوب لای چرخ گذاشتن دولت نداشت و استیضاح و سوالهای بی‌مورد و سنگ اندازی در راه دولت جزو اولویت‌های آن بود و امیدواریم این مجلس به دولت کمک کند. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: در شرایطی که رد صلاحیت‌های گسترده اتفاق افتاد و عده‌ای تلاش داشتند که ما را از حضور در انتخابات دلسرد کنند، اما ما باز هم در انتخابات شرکت کردیم. این مهم را نباید فراموش کرد که در ۳۰۰ حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی، در ۱۰۰ حوزه اصلاح‌طلبان و اعتدال گرایان نتوانستند حتی یک نفر را هم انتخاب کنند. 

فراهانی تاکید کرد: با توجه به این اتفاقات سربازان اصلاح طلب توانستند بر ژنرال‌های اصولگرا پیروز شوند و نشان دهند که اصلاح طلبی به صورت گام به گام و در قالب اساسی جریان دارد. به همین جهت است که امروز تهران با شهرهای بزرگ نشان داده‌اند که طرفدار گفتمان اصلاح طلبی هستند. 

دبیر کل حزب ندای ایرانیان تاکید کرد: این حزب فقط برای انتخابات نبوده است و برنامه جامعی برای نمایندگان راه یافته به مجلس دهم دارد. 

مجید فراهانی در پایان از فعالیت اعضای این حزب و ستاد انتخابات تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر : ۳۵۵۴۹۹