خبرگزاری کار ایران

جلالی در پیام تبریک سال نو:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند همت مضاعف مسئولان است

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس در پیامی با تبریک فرارسیدن سال نو تاکید کرد که تحقق سیاست‌های ابلاغ شده ازسوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی، نیازمند همت مضاعف مسئولان و تلاش جدی مردم است تا در سایه عقلانیت و تدبیر زمینه نیل به افق روشن ایران اسلامی و دستیابی به قله‌های افتخار فراهم شود.

به گزارش ایلنا، متن پیام کاظم جلالی، نماینده مردم شاهرود و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس نهم و نماینده منتخب مردم تهران در مجلس دهم به شرح زیر است:

فرارسیدن نوروز و سال‌نو، نوید گذار از زمستان و رسیدن به بهار و سرآغاز فصلی جدید از حرکت در مسیر رشد و تعالی تا دستیابی به قله‌های افتخار است. نوروز تجلی زیبایی از الطاف ذات الهی در پهنه هستی است که زمینه تحقق زیبا‌ترین لحظه‌ها در عرصه گیتی را رقم می‌زند.

در سالی که گذشت حضور حماسی، آگاهانه و بابصیرت شما مردم عزیز و بزرگوار شهرستان‌های شاهرود و میامی همگام با شور توام با شعور افتخارآفرین ملت عزیز ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر از دیوان افتخارات این مرزوبوم را در ۷ اسفندماه رقم زد.

بی‌تردید این حضور حماسی و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای در ۷ اسفندماه، تعهد انجام وظیفه نمایندگان مردم در خانه ملت در مسیر قانونگذاری و نظارت به ویژه در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را مضاعف خواهد نمود.

امروز تحقق سیاست‌های ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی، نیازمند همت مضاعف مسئولان و تلاش جدی مردم است تا در سایه عقلانیت و تدبیر زمینه نیل به افق روشن ایران اسلامی و دستیابی به قله‌های افتخار فراهم گردد.

بی‌تردید امید آن است تا مردم حماسه‌ساز شهرستان‌های شاهرود و میامی که علیرغم مشکلات و مسائل با تلاش و کوشش مضاعف خود تلاش‌های چشمگیری را در عرصه پیشبرد و توسعه اقتصادی منطقه و کشور به منصه ظهور گذاشتند در سال جدید نیز با همت متعالی خویش، فصلی جدید از توسعه‌ همه‌جانبه شاهوار بزرگ را رقم بزنند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۳۹۵ و آرزوی توفیق و سربلندی مردمان بزرگوار و پرتلاش شهرستان‌های شاهرود و میامی، رجاء واثق دارم که در مسیر پیشرفت و رفع مشکلات شاهوار عزیز از هیچ تلاش و همتی دریغ نخواهم ورزید. سربلندی شما مردم بزرگوار را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب از درگاه ایزدمنان خواستارم.

کد خبر : ۳۵۵۹۶۶