خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

تکیه‌زدن بر اخلاق با ارزش‌تر از زیرپا گذاشتن آن برای تکیه‌زدن بر کرسی مجلس است

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دوران رقابت سالم تمام شد و دوران رفاقت ها آغاز شده است، افزود: تکیه زدن برکرسی اخلاق با ارزش تر از زیرپاگذاشتن اخلاق برای تکیه زدن برکرسی مجلس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، سیدمحمود علوی که صبح پنجشنبه به زادگاهش شهرستان لامرد استان فارس سفر کرده بود، با سخنرانی در حسینیه ابوفاضل بیت العباس شهر لامرد ضمن عرض تبریک پیشاپیش فرارسیدن سال نو به همه ملت ایران، گفت: آرزومندیم برای همه ملت ایران و مسلمانان سالی پرخیر و برکت و سرشار از شادابی و نشاط باشد و کشورمان با رشد همه جانبه در تمامی زمینه ها و برای مردم عزیزمان سالی امیدآفرین و سالی باشد که مردم با دلگرمی به آینده خودشان نگاه کنند.

علوی با تأکید براینکه سالی که آغاز و پایانش با ولادت حضرت زهرا (س) باشد، ان شالله سالی پرخیر و برکت خواهد بود، اظهار داشت: سال ۹۴ با تمام سختی هایی که به لحاظ اقتصادی و مالی برای دولت و ملت داشت به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری که نام سال را دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کردند به پایان رسید، سالی که همراه با برکت امنیت و آرامش بود و دولت موفق شد چند مشکل بزرگ را از پیش پای کشور بردارد از جمله پایان دادن به تحریم ها و به سرانجام رساندن مذاکرات هسته ای به گونه ای که حقوق هسته ای ما پذیرفته شد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد و گفت: طبیعی است برای اینکه آثار رفع تحریم ها برطرف شود به زمان نیاز است.

علوی با یادآوری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، گفت:  یکی از برکات سال ۹۴ بحث انتخابات بود که از یک سو نشاط و شادابی و رقابت سالم و پاسخ به ندای مقام معظم رهبری برای حضور پای صندوق های رای دیده شد و در عین نشاط و شادابی برای حضور در انتخابات نیز التهابات در کشور وجود نداشت.

این وزیر دولت یازدهم اضافه کرد: این انتخابات به گونه‌ای مدیریت شد برای همدلی و همزبانی و تمامی دستگاه هایی که دخیل بودند اعم از نظارتی، اجرایی، نظامی و اطلاعاتی قضایی، سپاه و بسیج و شورای امنیت ملی و ستاد کل نیروهای مسلح و همه به گونه ای با صمیمیت در کنار هم کار کردند که فضایی حکم فرما شد که از یک سو رقابت سالم، امنیت و سلامت انتخابات تضمین شد و از سوی دیگر کمترین تخلفات و اختلافات را در این انتخابات داشتیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان های لامرد و مهر هم مردم با همدلی به صورت پرشور در انتخابات شرکت کردند و احساس پیروزی و موفقیت می کنند، اظهار کرد: ان شاالله منتخب شما بتواند محبت های شما مردم را با خدمت به این منطقه جبران کند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دوران رقابت سالم تمام شد و دوران رفاقت ها آغاز شده است، افزود: تکیه زدن برکرسی اخلاق با ارزش تر از زیرپاگذاشتن اخلاق برای تکیه زدن برکرسی مجلس است.

منتخب مردم تهران در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برحفظ اخلاق در مدیریت و علم و جامعه تأکید کرد و افزود: پیامبر مبعوث شدند که ارزش های اخلاقی در جامعه را به اوج برسانند و حالا ما برای چهار سال نمایندگی مجلس بیاییم و ارزشهای اخلاقی را زیرپا بگذاریم و این چه ارزشی دارد و ما شهید دادیم که ارزشهای اخلاقی را رعایت کنیم.

سیدمحمود علوی ادامه داد: برای خدمت باید از مسیر اخلاق رفت و بخاطر انتخابات نباید در جامعه اختلافات بوجود بیاید و جامعه درگیر عوارض اجتماعی آن شود و از اختلافات رنج ببرد و منتخب مردم باید به همه ی مردم خدمت کنند و چه کسانی که به او رای دادند و چه کسانی که رای ندادند و نه تنها در برابر مردم حوزه انتخابیه بلکه در برابر تمامی مردم کشور مسئولیت دارد.

وزیراطلاعات دولت یازدهم با بیان اینکه اسلام دین مهر و محبت است، اظهار داشت: همه منطقه باید به همدیگر لبخند بزنند و مردم امیدوارانه به آینده نگاه کنند و خدمتگزاران مردم هم بدون تبعیض خدمت کنند و کار منطقه را پیش ببرند و محبت است که جامعه را محکم نگه می دارد و گوش به فرمان خداوند و پیامبر باشیم و نباید با احساسات و سلیقه و زخم ها در جامعه زندگی کنیم و احساس نفرت به همدیگر را کنار بگذاریم.

علوی با تأکید براینکه باید برکتی که در این انتخابات بوجود آمده است را قدر بدانیم و آنرا حفظ کنیم گفت: بگذاریم جامعه با محبت با همدیگر زندگی کنند و نگذاریم که منطقه به یکدیگر احساس بد داشته باشند.

وی با بیان اینکه ان شاالله همدلی و همزبانی دولت و ملت در سال آینده پررنگ تر شود و سال جدید را با مهربانی آغاز کنیم، افزود: پیشرفت جامعه در پرتو وحدت بوجود می آید و نعمت برادری و وحدت در انتخابات بوجود آمد و این پیوند وحدت را توسعه دهیم.

علوی در خاتمه سخنان خود گفت: منطقه لامرد و مُهر از نیازهای آب و برق گذشته است و منطقه باید از نظر صنعتی رشد پیدا کند و فرصت های شغلی بوجود آید و منطقه هم به شکل قبل نیست و همه زیرساخت ها فراهم شده است و سرمایه گذاران علاقه مند هستند که سرمایه گذاری کنند.

کد خبر : ۳۵۶۳۳۹