خبرگزاری کار ایران

در اینستاگرام مطرح شد؛

انتقاد محسن رضایی از دولت‌های هاشمی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتفاد از عملکرد دولت‌های هاشمی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی در ایجااد اشتغال برای جوانان اظهار کرد: دولت‌ها باید اجازه دهند انقلاب اسلامی، وارد اقتصاد ملی شود.

به گزارش ایلنا، متن کامل یادداشت محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که در صفحه شخصی او در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده، به شرح زیر است:

دولت‌های هاشمی و خاتمی و احمدی‌نژاد قول داده بودند که بیکاری و گرانی را حل کنند؛ زحمات زیادی هم کشیدند، ولی نتوانستند. بیکاران از یک‌میلیون نفر به پنج میلیون نفر رسیده‌اند.

آقای روحانی نیز سه سال است که می‌خواهد بیکاری را حل کند و تلاش‌های زیادی هم کرده است، ولی هنوز این مهم محقق نشده است. قریب به سه دهه است که اشتغال و رفع بیکاری شعار دولت‌هاست، اما اغلب جوانان کشور با بیکاری و جیب خالی دست‌به‌گریبان هستند. حتی هزینه‌های تحصیل خود را ندارند.

رفع بیکاری و گرانی، نه با شعار ممکن است، نه با دست دراز کردن پیش هرکسی.

متأسفانه اشکالات نظام اداری و مدیریتی کشور و وجود برخی فساد‌ها و تبعیض و پارتی‌بازی هنوز وجود دارد. بی‌اعتمادی به جوانان کشور و زد و خوردهای سیاسی مانع پیشرفت کشور است.

دولت‌ها باید اجازه دهند انقلاب اسلامی، وارد اقتصاد ملی شود. اگر هم خودشان نمی‌توانند باید اجازه بدهند نیروهای انقلاب همان‌طور که شاه را بیرون کردند، صدام حسین را از خاک کشور فراری دادند، فقر، بیکاری و تبعیض را از این کشور بیرون کنند.

اقتصاد مقاومتی یعنی انقلاب در اقتصاد.

1

 

کد خبر : ۳۵۶۶۳۲