خبرگزاری کار ایران

در پیامی مطرح شد؛

تکذیب عدم التزام یک کاندیدای دور دوم اصلاح طلبان به ولی فقیه

ستاد کاندیدای اصلاح طلب راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس از دماوند، ادعای «عدم التزام به ولایت فقیه» که از سوی کانال های تلگرامی تندروها درباره ی او مطرح شده را تکذیب کرد و در این باره توضیح داد.

به گزارش ایلنا، در پی برخی اتهام ها به قاسم میرزایی که با هدف تحت تاثیر قرار دادن مرحله دوم انتخابات انجام شده بود، این کاندیدای اصلاح طلب راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در اطلاعیه ای خطاب به مردم دماوند، توضیحاتی ارائه کرد ه در قسمتی از آن آمده است:

نقل است که از شمر پرسیدند چرا دست به گناه بزرگ کشتن حسین ابن علی فرزند رسول خدا زدی؟ گفت گناه تمرد، از دستور خلیفه (مقام ولایت) بزرگتر از گناه کشتن حسین بود و من گناه کوچک را بر بزرگتر ترجیح دادم.

در ولایتمداری، مدار: دستور، تمایل و خوشایند ولی است «چه حق باشد چه باطل» اما در حقمداری، مکلف بر اساس لاطاعة فی معصیة الله باید معیار داشته باشد و صرفا اگر ولی شایسته ولایت بود و اگر اوامرش معصیت خدا نبود و حق بود، تبعیت از وی واجب می شود.

در بخش دیگر این پیام اینگونه آمده است:

اکنون توجه شما مخاطب منصف را به ذکر نکات زیر جلب می کنیم:

۱- میرزایی صرفا هر روز صبح آیه ای از کلام وحی را با ذکر حکمت مربوطه به ذوق تفأل، در گروه ها قرار می دهد؛

۲- میرزایی تنها و تنها نامزد لیست اصلاح طلبان و اعتدال و امید، تنها نامزدی بوده و هست که با شماره شخصی با تمام کاربران مجازی در ارتباط است؛

۳- صفحات مجازی قاسم میرزایی توسط ادمین و اتاق فکر بازخوانی و اداره می شود؛

۴- اما ما باید میرزایی را دوباره بشناسیم!

میرزایی کیست؟ فردی که در رزومه تبلیغاتی اش، علیرغم مشی برخی روشنفکران، بارها و بارها، سرسپردگیش به مقام رحمانی و عظمای ولایت فقیه را از پیش و پس از انقلاب نشان داده است! زمانی که بعضی افراد هنوز نبوده بوده اند! و امروز در شمار درو کنندگان سهام انقلاب هستند!

اما خلط مبحث توسط بازماندگان نفاق: حق از اساسی ترین و مهم ترین مفاهیم نهج البلاغه است؛ «علیٌ مع الحق و الحق مع علی»! حق از علی هم بالاتر است؛ حق از واژگان بسیطی است که گسترده ترین مصادیق را دارد، و از این حیث میتوان آن را با واژه « وجود» یا « هستی» مقایسه کرد و حقوق دو جانبه والی و مردم و ولایت، دایره جزییات اخص از اعم است!

خطاب به آنان که بگم بگم جدیدی راه انداخته اید: کمی دروس مقدماتی فقه را ورق بزنید! به خدا علم منطق و فلسفه و… از دروس پایه و شریف حوزه است که بر هر مسلمانی دانستن آن برای فهم بهتر حکمت قرآن، لازم و مبرهن است! یزید، امام مکتب عشق را به شهادت رساند اما اصل ولایت، امام علی(ع) را، اشقی الاشقیا «ابن ملجم مرادیِ» خوارج، که پیشانیش گبره سجده بسته بود و داعیه دار «لاحکم الا لله بود»، در محراب، به خون کشید!

امام خمینی معمار دل میرزایی و انقلاب فرمود: «ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است»؛

میرزایی سرسپرده ولایت از علی تا علی و با علی است! سابقه جبهه و جنگ میرزایی کفایت می کند که اگر لازم شود همه ایران باید در رکاب ولایت، مدافع حرم شود، شک نداریم میرزایی، نه صندلی مجلس، که تمام وجودش را برای سرزمینش خواهد گذاشت!

اصول اصلاحات اخلاق است؛ میرزایی دروغ نمی گوید.

کد خبر : ۳۵۷۶۵۶