خبرگزاری کار ایران

نشست تخصصی ایران‌ و ترکیه با نگاه به تحولات منطقه و روابط دوجانبه

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۵۸۷

مدیرکل دفتر مطالعات سیاسی و بین‌الملل وزارت امور خارجه و جمعی از اساتید دانشگاه و دیپلمات‌های ارشد جمهوری اسلامی ایران در نشستی مشترک با موسسات و اندیشکده‌های فکری جمهوری ترکیه چشم‌انداز روابط دوجانبه میان ایران و ترکیه، تحولات منطقه اوراسیا، قفقاز و منطقه خاورمیانه را مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهند داد.

به گزارش ایلنا، نشست نمایندگان ارشد مطالعاتی، سیاسی و بین‌المللی وازارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اساتید ایرانی با اساتید و نخبگان سیاسی ترک و اندیشکده‌های سیاسی بین‌المللی این کشور از تاریخ بیست و یکم لغایت 24 فروردین 1395 در آنکارا برگزار خواهد شد.

در این دیدار مهمترین موضوعات مرتبط با تحولات منطقه خاورمیانه و مناسبات دوجانبه در نشست تخصصی با نخبگان اندیشکده اورسام مطرح و نیز روند تحولات و رویدادهای منطقه اوراسیا ، قفقاز و چشم‌انداز همکاری‌های دو کشور در این حوزه با نخبگان اندیشکده آویم مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

مصطفی زهرانی مدیرکل دفتر مطالعات سیاسی و بین‌الملل وزارت امور خارجه در این سفر ضمن بازدید از اندیشکده مهم ستا و ملاقات با رئیس این موسسه فکری، با حضور در جمع پژوهشگران ترک، اساتید دانشگاهیان و دیپلمات های مقیم در جمهوری ترکیه درباره مناسبات ایران و ترکیه در پسا برجام هم سخنرانی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز