خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در پاسخ به تذکری شفاهی:

خانم اخوان فقط برای سفرهای شما به اصفهان پول می‌دهیم!

رییس مجلس در پاسخ به تذکر یک نماینده در خصوص هزینه ایاب ذهاب نمایندگان مجلس دهم گفت: فقط برای سفرهای شما به اصفهان پول می‌دهیم و پول دیگری به کسی نمی‌دهیم!

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نیره اخوان در نشست نوبت عصر مجلس که به  دلیل به حدنصاب نرسیدن، به‌جای بررسی بودجه سال ۹۵ کل‌کشور به تذکرها و اخطارهای نمایندگان اختصاص داشت، با اشاره  به اصل ۲۴ آیین‌نامه در اخطاری خطاب به رئیس مجلس گفت: باتوجه به این‌که منتخبان مجلس دهم هنوز رسماً نماینده مجلس نیستند، این‌که هزینه ایاب و ذهاب به تهران و اسکان آن‌ها توسط رئیس مجلس از بودجه مجلس پرداخت شود، سوالی است که همکاران از ما می‌پرسند و من می‌خواستم که از شما بپرسم.

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: این مال از آن بیت‌المال است و اگر بخواهد این هزینه‌ها از جیب مردم پرداخت شود، شما باید نظارت کنید و اگر شما این‌کار را انجام بدهید، دیگر باید از چه کسی توقع داشته‌باشم.

اخوان در پایان اعلام کرد: دوره قبل هم این اتفاق می‌افتاد و این دوره هم شاهد آن هستیم.

در ادامه علی لاریجانی در پاسخ به این اخطار نماینده اصفهان گفت: خانم اخوان کسی پولی به کسی نداده است. شما این اطلاعات را از کجا می‌آورید، من اطلاع ندارم. ما فقط به شما سرکار خانم اخوان برای سفر به اصفهان و جاهای دیگر پول می‌دهیم، اما به کس دیگری پول نداده‌ایم.

کد خبر : ۳۶۰۹۹۰