خبرگزاری کار ایران

فولادگر به ایلنا خبر داد؛

برگزاری جلسه نمایندگان اصولگرای مجلس دهم

عضو کمیته هفت‌نفره اصولگرایان مجلس گفت: قصد داریم با حضور افرادی با سلائق مختلف در چارچوب اصولگرایی، فراکسیونی فراگیر تشکیل دهیم.

حمیدرضا فولادگر با اشاره به تشکیل فراکسیون فراگیر اصولگرایان به خبرنگار ایلنا گفت: فارغ از تعداد نمایندگان دعوت‌شده و حاضران، نکته حائز اهمیت این است که تمامی دعوت‌شدگان را نمایندگان اصولگرایان مجلس نهم تشکیل می‌دادند که در مجلس دهم نیز حضور خواهند داشت.

عضو کمیته هفت‌نفره اصولگرایان ادامه داد: نکته مهم دیگر حضور افراد با سلائق مختلف در این جلسه بود، به‌طوری که علاوه بر نمایندگان حاضر در فراکسیون اصولگرایان فعلی، برخی از اصولگرایان فراکسیون رهروان ولایت و حتی برخی از مستقلان مجلس نهم که تمایل به حضور در فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس دهم ندارند نیز در این جلسه حضور داشتند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم یادآور شد: قصد داریم با حضور افرادی با سلائق مختلف در چارچوب اصولگرایی، فراکسیونی فراگیر تشکیل دهیم و در ادامه، از برگزیدگان انتخابات مجلس دهم نیز دعوت کنیم در جلسات بعدی درباره ریاست مجلس دهم نیز صحبت کنیم.

فولادگر در پاسخ به سوالی درباره این‌که آیا از رئیس مجلس نهم نیز برای حضور در اینجلسه دعوت به‌عمل آمده بود یا خیر، اظهار بی‌اطلاعی کرد.

کد خبر : ۳۶۱۲۹۷