خبرگزاری کار ایران

محسن رهامی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

بعد از دور دوم انتخابات درباره آینده شورای عالی سیاست‌گذاری تصمیم‌گیری می‌شود

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها امضای تشکل متبوع خود را ذیل بیانیه‌ای که اخیرا اعلام شد از طرف ده حزب اصلاح‌طلب امضا شده است، تکذیب کرد.

محس رهامی  در گفتگو با ایلنا با اعلام این خبر افزود: صرف‌نظر از محتوای این بیانیه و بررسی آن، در صدور بیانیه مذکور با اینجانب و سایر اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها هماهنگی بعمل نیامده است.

دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با اعلام اینکه این تشکل از حامیان اجماع و ائتلاف در میان جبهه اصلاحات و حامیان دولت روحانی بوده و تاکنون نیز بیشترین همکاری را باشورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان داشته است، تاکید کرد: تصمیم گیری درباره آینده این شورا به بعد از دور دوم انتخابات مجلس موکول است و موضع‌گیری پیش از موعد در این باره سازنده نبوده و ممکن است به همکاری حداکثری اصلاح‌طلبان در مرحله دوم انتخابات خدشه وارد کند.

رهامی از همه اصلاح‌طلبان و حامیان دولت تدبیر وامید، خصوصا دبیران کل احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب درخواست کرد که در حال حاضر تمامی همت خود را در جهت همدلی و همراهی برای موفقیت در مرحله دوم انتخابات مجلس معطوف سازند، تا ملت ایران شاهد به بار نشستن برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های همه جانبه دوسال اخیر  اصلاح‌طلبان در این خصوص باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا پیش از این بیانیه‌ای در فضای مجازی از قول ده حزب اصلاح‌طلب منتشر شده بود که تعدادی از احزاب این بیانیه را تکذیب کردند

 

کد خبر : ۳۶۲۳۵۲