خبرگزاری کار ایران

نعمتی در گفت‌وگو با ایلنا:

فعالیت «رهروان ولایت» تا پایان مجلس نهم ادامه دارد

نائب‌رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس نهم گفت: فراکسیون رهروان ولایت قطعاً تا پایان کار مجلس نهم به موجودیت خود ادامه خواهد داد و دلیلی برای توقف فعالیت‌های این فراکسیون وجود ندارد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به آخرین فعالیت‌های فراکسیون رهروان ولایت، اظهار داشت: فعالیت‌های فراکسیون رهروان ولایت، همچون پیش از برگزاری انتخابات مجلس دهم، تا پایان دوره نهم مجلس ادامه خواهد داشت.

«رهروان ولایت» تا پایان مجلس نهم به فعالیتش ادامه می‌دهد

نائب‌رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس نهم در واکنش به ادعای سیدحسین نقوی‌حسینی درخصوص فروپاشی این فراکسیون اعلام کرد: در یکی دو ماه گذشته، ابتدا برگزاری انتخابات منجر به تعطیلی مجلس شد که طبیعتاً در این مدت، فراکسیون هم تشکیل جلسه نداد و پس از آن نیز باتوجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی در برپایی جلسه فراکسیون وقفه افتاد. با این حال، بلافاصله پس از آغاز به کار مجلس در سال جدید، فراکسیون رهروان نیز یک مرتبه تشکیل جلسه داده است.

او با بیان این‌که ادامه فعالیت‌های این فراکسیون در مجلس دهم با عنوان فعلی نامشخص است، گفت: فراکسیون رهروان ولایت قطعاً تا پایان کار مجلس نهم به موجودیت خود ادامه خواهد داد و دلیلی برای توقف فعالیت‌های این فراکسیون وجود ندارد.

عضویت نقوی‌حسینی در فراکسیون رهروان ولایت موضوع مهمی نیست

نعمتی همچنین در واکنش به انتقادهای نماینده مردم ورامین درخصوص حضور رئیس و نائب‌رئیس فراکسیون رهروان ولایت در «لیست امید»، یادآور شد: «لیست امید» یک فهرست انتخاباتی ائتلافی بود که در پی ائتلاف میان اصلاح‌طلبان و حامیان دولت تشکیل شد.

نائب‌رئیس فراکسیون رهروان ولایت همچنین در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت لغو عضویت سیدحسین نقوی‌حسینی از این فراکسیون، گفت: هم‌اکنون دقیقاً به یاد ندارم که درباره ایشان چه تصمیمی گرفته شد، چراکه عضویت آقای نقوی‌حسینی در فراکسیون رهروان ولایت چندان اهمیتی ندارد و موضوع مهمی نیست.

کد خبر : ۳۶۳۳۲۶