خبرگزاری کار ایران

با حضور رییس‌جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد؛

بهره برداری از چندین پروژه عمرانی، خدماتی و صنعتی در استان سمنان

چندین پروژه مهم عمرانی، صنعتی و خدماتی در استان سمنان شامگاه سه شنبه در مراسمی با حضور رییس جمهوری و از طریق ویدئو کنفرانس، افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش ایلنا، در حاشیه نشست توسعه ظرفیت‌های سرمایه گذاری استان سمنان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، پروژه‌های مربوط به وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان، نیرو، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

واحد تولید ورق گالوانیزه و رنگی در شهرستان سمنان، شرکت پالایش نفت و گاز پیروزی در شهرستان شاهرود، شرکت مس عباس آباد در شهرستان میامی و کارخانه تولید نمک خوراکی در شهرستان گرمسار از جمله طرح‌هایی بودند که در حوزه وزارت صنعت، معدن وتجارت در استان سمنان افتتاح شدند.

عملیات اجرایی توسعه شرکت مس کابات عباس آباد در شهرستان می‌امی، کارخانه بسته بندی مواد غذایی سمنان و کارخانه تولید مینی بوس و احداث منطقه ویژه اقتصادی سمنان نیز در این مراسم آغاز شد.

استادیوم ۱۵هزار نفری ولایت شهرستان سمنان نیز در حوزه وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

افتتاح طرح پست ۲۳۰. ۶۳ کیلو ولت شهید بسطامی شاهرود، آغاز آبگیری سد مجن، افتتاح تاسیسات وابسته شاهرود و افتتاح شبکه آبیاری و زه کشی دامغان نیز از طرح‌های ذیربط در حوزه وزارت نیرو بودند که به صورت ویدئو کنفرانس توسط دکتر روحانی افتتاح شدند. همچنین در این حوزه عملیات اجرایی طرح احداث نیروگاه خورشیدی دامغان آغاز شد.

بهره برداری از بیمارستان آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲۰ تختخوابی بهار شاهرود در حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و طرح ساماندهی ورودی میدان غربی سرخه، اصلاح و بهسازی محور گرمسار - چنداب، ۲۴۷ واحد مسکن مهر و مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی میامی در حوزه وزارت راه و شهرسازی نیز آغاز شد.

در این مراسم همچنین عملیات اجرایی طرح احداث باند دوم محور دامغان - معلمان و باند دوم محورسرخه - سمنان نیز در حوزه وزارت راه و شهرسازی آغاز شد.

 

کد خبر : ۳۶۳۳۴۰