خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس دفتر و دستیار ویژه رئیس‌جمهور از سامانه ۱۱۱ در سمنان

رئیس دفتر و دستیار ویژه رئیس‌جمهور در جریان سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان سمنان، به طور جداگانه از بخش‌های مختلف ستاد ارتباطات مردمی ریاست جمهوری مستقر در سمنان بازدید کردند و در جریان فعالیت این ستاد قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، محمد نهاوندیان و حسین فریدون در ابتدای ورود به ستاد سامانه ۱۱۱، با حضور در یادمان شهدا، به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

در ادامه نهاوندیان و فریدون از ستاد پاسخگویی سامانه ۱۱۱ مستقر در سمنان بازدید کرده و با توضیحات دست اندرکاران این مجموعه، از جزئیات فعالیت‌های آن مطلع شدند.

رئیس دفتر و دستیار ویژه رئیس‌جمهور همچنین در بازدید از غرفه ادارات کل و سازمان‌های مردم نهاد فعال استان از نزدیک در جریان فعالیت و نقطه نظرات آن‌ها قرار گرفتند.

در پایان این بازدید رئیس دفتر رئیس‌جمهور و دستیار ویژه رئیس جمهور به صورت جداگانه به یکی از تماس‌های مردم پاسخ دادند و دیدگاه و درخواست آنان را ثبت کردند.

در این ستاد که فعالیت آن از ۲۴ ساعت قبل تا ۲۴ ساعت پس از سفر رئیس‌جمهور ادامه دارد، بیش از ۸۰۰ نفر از ادارات مختلف استان، به صورت شبانه روزی به تماس‌های مردم پاسخ و مسایل و درخواست‌های آنان را برای رسیدگی به بخش‌های مربوطه ارجاع می‌دهند.

 

کد خبر : ۳۶۳۳۴۳