خبرگزاری کار ایران

نعیمی‌رز در گفت‌وگو با ایلنا:

کم‌کاری «فراکسیون رهروان ولایت» به‌معنای فروپاشی نیست

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس نهم گفت: کم‌کاری فراکسیون رهروان ولایت به هیچ‌عنوان به معنای فروپاشی نیست و این فراکسیون تا پایان این دوره مجلس، به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد.

صفر نعیمی‌رز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با تاکید بر تداوم فعالیت‌های فراکسیون رهروان ولایت تا پایان دوره نهم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: پس از انتخابات باتوجه به مسائل و مشکلاتی که برای برخی از نمایندگان به‌وجود آمد و همچنین حجم بالای کاری نمایندگان در جریان تصویب بودجه سال ۹۵ کل‌کشور، تنها یک‌بار موفق به تشکیل جلسه شدیم.

تشکیل جلسه رهروان ولایت باحضور لاریجانی و نمایندگان ناکام

او با تاکید بر این‌که فعالیت اندک فراکسیون رهروان به هیچ‌عنوان به معنای فروپاشی این فراکسیون نیست، گفت: پس از انتخابات، یک بار تشکیل جلسه دادیم که در این جلسه، آقای لاریجانی هم حضور داشتند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس نهم در واکنش به ادعای سیدحسین نقوی‌حسینی مبنی بر فروپاشی فراکسیون رهروان ولایت پس از برگزاری انتخابات مجلس در اسفندماه، اعلام کرد: در جلسه اخیر فراکسیون رهروان که به ریاست آقای لاریجانی و پس از انتخابات برگزار شد، تعدادی از نمایندگانی که در جریان انتخابات از سوی شورای نگهبان ردصلاحیت شدند یا موفق به کسب آرای لازم برای حضور در مجلس دهم نشدند و همچنین برخی دیگر از نمایندگانی که حضورشان در مجلس بعدی منوط به پیروزی در دور دوم انتخابات است، حضور داشتند.

کم‌کاری فراکسیون رهروان ولایت به‌معنای فروپاشی نیست

نماینده مردم آستارا در مجلس نهم خاطرنشان کرد: باتوجه به زمان اندک باقی‌مانده تا پایان کار نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و حضور تعدادی از نمایندگان در دور دوم انتخابات، در حال حاضر برنامه‌ای برای تشکیل جلسه نداریم.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت تصریح کرد: با این‌حال، این مسئله به هیچ‌عنوان به معنای فروپاشی فراکسیون رهروان ولایت نیست و این فراکسیون تا پایان این دوره مجلس، به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد.

لغو عضویت نقوی‌حسینی از فراکسیون رهروان منتفی شد

نعیمی‌رز همچنین در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت لغو عضویت نقوی‌حسینی گفت: عدم همراهی آقای نقوی‌حسینی در برخی رای‌گیری‌های صحن و عملکرد انحصاری وی، فراکسیون را به این جمع‌بندی رسانده‌ بود که ایشان را لغو عضویت کنند اما در ادامه، پس از صحبت‌هایی که با وی انجام شد، موضوع لغو عضویت منتفی شد.

کد خبر : ۳۶۳۴۵۶