خبرگزاری کار ایران

منصوری‌آرانی در گفت‌وگو با ایلنا:

بررسی برنامه ششم توسعه به مجلس نهم نمی‌رسد

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: برنامه ششم توسعه به هیچ عنوان به مجلس نهم نخواهد رسید و تصویب آن در مدت‌زمان اندک باقی مانده، میسر نخواهد شد.

عباسعلی منصوری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به نحوه ورود مجلس به برنامه ششم توسعه، گفت: در برنامه‌های توسعه، مسیر پنج‌ساله کشور تعیین می‌شود. با این حال، زمانی که برنامه ششم به دست ما رسید، فرصت اندکی تا پایان کار مجلس باقی مانده بود.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه اضافه کرد: بر این اساس، به این نتیجه رسیدیم که در جلساتی که به این منظور تشکیل می‌شود، هر آنچه می‌توانیم در راستای غنای هرچه بیشتر این برنامه مطرح کنیم و درصورتی که امکان تصویب این برنامه در این مجلس میسر بود، در این خصوص عمل کنیم اما اگر فرصت برای انجام این مهم کافی نبود، نیازی به عجله بیش از اندازه نیست.

او با بیان این‌که آنچه در جلسات کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مطرح می‌شود، صرفاً در راستای افزایش غنای این برنامه است، گفت: معتقدم این برنامه به هیچ عنوان به مجلس نهم نخواهد رسید و تصویب آن در مدت‌زمان اندک باقی مانده، میسر نخواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: بنابر این بهتر است که تصویب و بررسی برنامه ششم توسعه در مجلس دهم انجام شود و با این حال، ما تا آخرین ثانیه از مجلس نهم، در جلسات کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه شرکت خواهیم کرد و در راستای غنا بخشیدن هرچه بیشتر به این برنامه تلاش خواهیم کرد.

کد خبر : ۳۶۴۱۵۲