خبرگزاری کار ایران

منتخب مردم شیراز در مجلس:

مردم با حضور حداکثری‌ در انتخابات، آینده خود را بسازند

منتخب مردم شیراز در انتخابات دهمین دوره مجلس گفت: مشکل اصلی استان فارس و شیراز را بیکاری است و باید اقتصاددان‌ها در خصوص آن چاره‌اندیشی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، بهرام پارسایی درنشست عمومی مجمع مشورتی توسعه استان فارس یکی از دلایل توسعه نیافتگی فارس، وجود تفرقه و ناهماهنگی بین مدیران و اختلاف‌نظر میان نمایندگان مجلس عنوان کرد و افزود: مردم شیراز و فارس در انتخابات هفتم اسفند سال قبل، خوش درخشیدند به همین دلیل امیدوار هستیم مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات دهم اردیبهشت، با درایت و اندیشه والای خود، امید را برای آینده این شهر تکمیل کنند.

منتخب مردم شیراز در مجلس انتخابات هفتم اسفند را یکی از سالم‌ترین انتخابات‌های برگزار شده در یک دهه گذشته برشمرد و با بیان اینکه هیچ شهرستانی در استان فارس، با کوچکترین مشکل امنیتی مواجه نشد، گفت: این نقطه درخشانی در کارنامه مدیریتی استاندار فارس محسوب می‌شود.

پارسایی با بیان اینکه امید یک شعار نیست، مشکل اصلی استان فارس و شیراز را بیکاری خواند و با بیان اینکه باید اقتصاددان‌ها در خصوص آن چاره‌اندیشی کنند، گفت: منتخبان مردم شیراز در انتخابات مجلس دهم،‌ با تشکیل تیم‌های کارشناسی در بخش‌‌ها و با تخصص‌های مختلف، استفاده از خردجمعی را در صدر توجه‌های خود قرار داده‌اند.

کد خبر : ۳۶۴۸۷۱