خبرگزاری کار ایران

زاهدی به ایلنا خبر داد:

جلسه اصولگرایان همزمان با همایش فراکسیون «امید»

یک عضو کمیته هفت نفره اصولگرایان از برگزاری جلسه‌ای با حضور نیروهای مومن و انقلابی و سخنرانی رئیس مجلس نهم،‌ در روز شنبه بعدازظهر خبر داد.

محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه‌‌ای با دعوت از تمام منتخبان مجلس دهم و سخنرانی رئیس مجلس نهم در روز شنبه، اعلام کرد: این جلسه بر اساس یک تصمیم و مشورت جمعی برگزار می‌شود و صرفاً مربوط به کمیته هفت‌نفره اصولگرایان نیست.

او ادامه داد: در واقع ما از تمام نیروهای مومن و انقلابی که دل در گروی نظام و رهبری دارند و به نقش روحانیت و مراجع در انقلاب و همچنین نقش ولایت فقیه و مصداق روشن آن، یعنی مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام اعتقاد دارند، دعوت می‌کنیم که در این نشست حضور به هم برسانند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس نهم با اشاره به برخی از برنامه‌هایی که برای این مراسم در نظر گفته شده، اعلام کرد: یکی از سخنرانان این مراسم، آقای لاریجانی هستند که موضوع برگزاری این نشست با ایشان درمیان گذاشته شد و ایشان نیز این دعوت را پذیرفتند و قصد دارند از تشکیل یک فراکسیون فراگیر در مجلس دهم حمایت کنند.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تشکیل این جلسه به ابتکار و دعوت آیت‌الله موحدی کرمانی انجام گرفته، گفت: برگزاری این جلسه بنابر یک تصمیم جمعی و پس از مشورت با بسیاری از افراد صورت گرفته است.

زاهدی در پایان اعلام کرد: باتوجه به برگزاری همایش «فرآیند و قانونگذاری؛ الزامات و راهکار‌ها» در صبح روز شنبه، جلسه فراکسیون فراگیر بعدازظهر روز شنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با برگزاری این نشست، همایشی نیز با حضور نمایندگان برگزیده «لیست امید» در مجلس شورای اسلامی که اکثریت کرسی‌ها را به دست آورده‌اند، در مرکز همایش‌های «رایزن» برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۳۶۷۸۸۶