خبرگزاری کار ایران

صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران؛

رسانه‌ها به جای پرداختن به مسائل سیاسی به حجاب توجه کنند/تحریم‌ها بسیاری از کارگران ما را بیکار کرده است

خطیب نماز جمعه تهران گفت: کارگرها در بیشتر کشورها موی دماغ هستند اما کارگران ما از حقوق خود گذشتند و امام زمان را خشنود کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت امروز مقابله با آمریکا مقابله با ظلم و فریب است و به حکم اسلام ما با آمریکا هیچگاه امکان سازش نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه خدا نیز خود کارگر است و هیچگاه کار خود را تعطیل نکرده است، گفت: کارهای ما می‌توانند مظهر خدا باشند.

آیت‌الله صدیقی گفت کارگر‌ها در بیشتر کشور‌ها موی دماغ هستند اما کارگران ما از حقوق خود گذشتند و امام زمان را خشنود کردند.

وی گفت: اول انقلاب که چپ‌ها می‌خواستند انقلاب معنوی ما را انقلاب کارگری نشان دهند کارگران ما پولادین جلوی آن‌ها ایستادند.

صدیقی گفت: تحریم‌ها بسیاری از کارگران ما را بیکار کرده است و ما صلاح نمی‌دانیم این آمار‌ها را بیان کنیم اما کارگران در این سال‌ها تحمل کردند.

وی کتاب‌هایی که امروز در اختیار جوانان است را نا‌مناسب برای جوانان دانست و گفت امروز جوانی که به مدرسه می‌رود باید با ابعاد مختلف زندگی ائمه آشنا شوند و آموزگاران ما باید این مسائل را در مدرسه تعلیم دهند و بچه‌های ما باید با این مسائل آشنا شوند و مسئله ولایت با تکنیک‌هایی در مدارس تدریس شود. این را باید مثل آب روان به خورد بچه‌ها بدهیم وقتی این همه تبلیغ علیه روان بچه‌های ماست.

وی در پایان دست اندازی آمریکای پست پلید را در قضیه برجام محکوم کرد.

صدیقی ضمن تشکر از نیروی انتظامی در برخورد با بدحجابی گفت در این مدت بدحجابی‌ها کاهش یافته و باید با گناهانی که در جامعه نمود دارند برخورد شود و رسانه‌ها به جای پرداختن به مسائل سیاسی به حجاب و حفظ ناموس توجه کنند.

کد خبر : ۳۶۸۲۸۵