خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری:

تهدید‌ها و شکل آنها هر روز در حال تغییرند/ باید تلاش کنیم غافلگیر نشویم

فرمانده نیروی دریایی با حضور در تیپ تفنگداران امام حسین (ع) منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، با تفنگداران این تیپ و تکاوران تیپ مسلم ابن عقیل دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار سیاری با تاکید بر اینکه تیپ تفنگداران دریایی امام حسین (ع) سابقه‌ای درخشانی دارد گفت: نامگذاری این تیپ به نام تیپ امام حسین (ع) به این دلیل است که تکاوران این تیپ در دفاع مقدس از جزایر و مرزهای آبی با جانفشانی دفاع کردند و مردانه ایستادند و اجازه نداد دشمن به جزایر ما دست درازی کند و با اقتدار جنگید و نام نیکی از خود بر جای گذاشت.

امیر دریادار سیاری در ادامه گفت: تیپ مسلم بن عقیل و تکاوران دریایی دلاور آن، ریشه پرافتخاری دارند. شما وارث راه تکاورانی هستید که کمر دشمن را شکستند و در مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر در ابتدای جنگ تحمیلی فقط با یک گردان در مقابل ۲ لشکر دشمن، ۳۴ روز مقاومت کردند و توانستند راهبرد دشمن را در تسلط سریع بر خرمشهر شکست دهند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه عملیات رعدی که شما در خلیج عدن انجام دادید، در نوع خود بی‌نظیر و نمونه است، خاطرنشان کرد: شما در آن عملیات ویژه در فاصله ۳۰۰۰ کیلومتر دور‌تر از مرز این میهن توانستید از منافع کشور و انقلاب دفاع کنید و این نشان از روحیه و اعتقاد بالای شماست و الان با این اقتدار در دریای سرخ حضور دارید و با حفظ امنیت خطوط مواصلاتی بر اقتصاد کشور نیز تاثیرگذار هستید. قدر اینجایگاه خود را بدانید و امروز به برکت وجود انقلاب و به ویژه تدابیر مقام معظم رهبری در جنوب کشور دیوار دفاعی به وجود آورده‌اید که هیچ دشمنی جرأت جسارت را به خود نمی‌دهد که به مرزهای آبی و خاکی ما نزدیک شود.

امیر دریادار سیاری در پایان خاطر نشان کرد: آمادگی خود را بالا ببرید تا از غافلگیری جلوگیری کنید، زیرا هر روز تهدید‌ها و شکل آن‌ها در حال تغییرند، پس باید تلاش کنیم تا غافلگیر نشویم و این میسر نمی‌شود مگر با استفاده از اعتقادات، ایمان و روحیه و آمادگی در نیروی انسانی و تعمیر و نگهداری تجهیزات.

کد خبر : ۳۷۰۱۵۱