خبرگزاری کار ایران

مرتضی سرمدی:

همه مدیون جانبازی‌ها و جانفشانی شهداء و جانبازان عزیز هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۳۶۸

همزمان با ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس (س) ،مراسم گرامیداشت روز جانباز در وزارت امور خارجه با حضور مرتضی سرمدی قائم مقام، دکتر دانش یزدی معاون اداری و مالی و جمعی از مدیران و کارکنان وزارت امور خارجه از جمله جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدای این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مرتضی سرمدی قائم مقام وزیر امورخارجه در این مراسم طی سخنانی دستاوردهای بزرگ کشور را مرهون مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل دشمنان و فداکاری‌ها و رشادت‌های ایثارگران، شهدا و جانبازان دانست.

قائم مقام وزیر امور خارجه با تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و جانبازی‌های مردم ایران تحت هدایت حضرت امام (ره) و تداوم این مسیر تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، افزود : ما همه مدیون  جانبازی‌ها و جانفشانی شهداء و جانبازان عزیز هستیم و آنچه ما را به این نقطه کنونی رساند، تداوم مقاومت و ایثارگری مردم ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان بود.

مرتضی سرمدی به دیپلمات ها و کارکنان وزارت امور خارجه توصیه کرد، با خودسازی و تزکیه نفس از طریق انس با قرآن و ارتباط با جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهداء، روحیه ایثارگری، تعهد و تقوا را در خویش حفظ و تقویت کنند، زیرا در شرایط کنونی دشمنی ها با ملت ایران نه تنها کاهش پیدا نکرده ،بلکه پیچیده تر نیز شده است.

در ابتدای این مراسم نصرت الله مالکی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور ایثارگران وزارت امورخارجه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به همه ایثارگران به خصوص جانبازان و تجلیل از رشادت‌ها و ایثارگری ایشان، گزارشی از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در وزارت امورخارجه در حمایت از ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم شهداء بویژه کسب رتبه نخست وزارت امور خارحه در میان 52 نهاد و سازمان دولتی کشور در ترویج روحیه ایثار و شهادت، ارائه داد.

سید امیر تبریز عبداللهی یکی از جانبازان سرافراز کشورمان نیز در این مراسم در سخنانی با تاکید بر نقش ایثارگران در عرصه دفاع مقدس و همچنین عرصه دیپلماتیک در دفاع از کشور و نظام اسلامی‌، خاطراتی از دوران دفاع مقدس بیان داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز