خبرگزاری کار ایران

آخوندی:

شاهد پیامدهای مثبت برجام هستیم

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ما آثار و پیامدهای مثبت برجام را به طور چشمگیری شاهد هستیم.

به گزارش ایلنا، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در سمینار محدود روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور تحت عنوان «برجام و اقتصاد مقاومتی: فرصت‌ها و ظرفیت‌ها» با اشاره به آثار ناشی از برجام اظهار داشت: ما آثار و پیامدهای مثبت برجام را به طور چشمگیری شاهد هستیم. 

وی اضافه کرد: آمادگی کشورهای صنعتی و پیشرفته برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های گوناگون در زمینه‌های هوانوردی، راه آهن سریع‌السیر و برقی و کریدورهای استاندارد فراهم گردیده و بخش‌های عمده آن در مذاکرات به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است و منجر به جذب سرمایه خواهد شد.

آخوندی تصریح کرد: رغبت و تمایل شرکت‌های بزرگ اقتصادی و سرمایه‌گذاری برای حضور در کشورمان به نحو بارز و چشمگیری، زمینه‌های افزایش تعاملات و مشارکت در پروژه‌ها را نشان می‌دهد و ما در این تعاملات درصدد تحقق شرایط تکنیکی، فن آوری و مالی متناسب با منافع کشورمان هستیم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: تنوع حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مواصلاتی هوائی، ریلی و جاده‌ای از قاره‌های اروپا و آسیا نشانگر قابلیت‌های مدیریت رقابتی و افزایش کار آمدی کیفی است و شرایط بهتری را برای تامین منافع ملی کشور فراهم ساخته است.

کد خبر : ۳۷۱۱۵۹