خبرگزاری کار ایران

سید حسن نصرالله در دیدار امیرعبداللهیان:

اگر شهدای مدافع حرم نبود، امروز هیچ امنیتی در منطقه وجود نداشت

در دیدار معاون عربی و افریقا وزیر خارجه کشورمان و سید حسن نصرالله در بیروت، ضمن عرض تبریک و تسلیت بمناسبت شهادت حاج مصطفی بدرالدین از رهبران مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و تروریسم، در مورد آخرین تحولات فلسطین، لبنان و منطقه از جمله اوضاع سوریه رایزنی شد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار سید حسن نصرالله ضمن تجلیل از مقام شهدای مقاومت و مبارزه با تروریسم افزود: اگر ایثارگری و جانفشانی شهدای مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و مبارزه با تروریسم و شهدای مدافع حرم نبود، امروز هیچ امنیتی در منطقه وجود نداشت.

وی با انتقاد از رفتار کسانی که که در مسیر ایجاد تفرقه و شکاف در بین مسلمین عمل می کنند بر ضرورت حفظ هوشیاری جهان اسلام در مقابل تحرکات مذبوحانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان اقدامات تروریست های تکفیری در سوریه و عراق و تلاش آنان برای تعمیم ناامنی ها به سایر کشورهای مسلمان منطقه را مرتبط با سیاست های جاه طلبانه رژیم نامشروع صهیونیستی و حامیان انان و استفاده ابزاری از تروریسم دانست.

وی سیاست جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با تروریسم و کمک به حل سیاسی بحرانهای منطقه ای را ستود و تاکید کرد: طرفهایی که در منطقه با تمرکز بر روش های نظامی و امنیتی و استفاده ابزاری از تروریسم أهداف خود را دنبال می کنند مسبب بی ثباتی و رشد تروریسم بشمار می روند.

کد خبر : ۳۷۱۵۹۶