خبرگزاری کار ایران

سید محمود علوی:

تلاش وزارت اطلاعات پیشگیری از دو قطبی شدن جامعه است

وزیر اطلاعات تاکید کرد: تلاش وزارت اطلاعات پیشگیری از دو قطبی شدن جامعه و صیانت از انسجام ملی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی طی سخنانی در پیش از خطبه نماز جمعه این هفته تهران امنیت را حاصل وحدت فرماندهی، تدابیر حکیمانه و فرماندهی با صلابت فرمانده کل قوا دانست و گفت: تلاش وزارت اطلاعات پیشگیری از دو قطبی شدن جامعه و صیانت از انسجام ملی است.

وی ادامه داد: امنیت کشور دستاورد هماهنگی، همدلی، وحدت و همکاری تنگاتنگ سایر نهادهای امنیتی، نظامی، انتظامی و مدیریت سیاسی بوده است. 

وزیر اطلاعات با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) اظهار داشت: از دستاوردهای مهدویت، امنیتی است که بر جای جای کره زمین ایجاد می‌شود. در حکومت جهانی امام زمان(عج)، اضطراب‌ها، وحشت‌ها و دلهره‌ها از ناامنی‌ها از جامعه رخت برمی‌بندد و امنیت آرامش و آسایش بر جامعه بشری حکمفرما و بستر برای عبودیت حق تعالی فراهم می‌شود.  

علوی با اشاره به ناامنی بین‌المللی تصریح کرد: سالی که پشت سر گذاشتیم، شاهد حوادث ناامنی و ضد امنیتی در بسیاری از کشورهای جهان بودیم، صدای انفجار بمب و بوی باروت را از کشورهای منطقه و کشورهای دور همچون فرانسه و بلژیک شاهد بودیم. جمهوری اسلامی علیرغم توطئه‌های سرویس‌های جاسوسی کشورهای متخاصم و گروه‌های تروریستی برای چالش امنیتی، ایران سالی همراه با امنیت و آرامش را پشت سر گذاشت و مردم شاهد بودند در جمهوری اسلامی ایران اقدامات ضد امنیتی به وقوع نپیوست. 

کد خبر : ۳۷۲۹۸۹