خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله هاشم بطحایی:

کوچکترین ناشکری نسبت به انقلاب عذاب الهی را در پی خواهد داشت

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر می خواهیم انقلاب را که ثمره خون شهیدان و مجاهدت مردم بوده حفظ کنیم باید از اختلاف و تفرقه دست برداریم.

به گزارش ایلنا، آیت الله سید هاشم بطحایی طی سخنانی در نوبت عصر مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خط قرمزهای نظام جمهوری اسلامی و طرح این سوال که آیا می‌توان وضعیت ایران امروز را با ایران پیش از انقلاب که دهی از دهات آمریکا بود مقایسه کرد؟ گفت: دستاوردهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت این انقلاب شکوهمند، رهبری امام (ره) و ادامه رهبری توسط آیت‌الله خامنه‌ای ایجاد شده است به قدری عظیم و گسترده است که زبان انسان قاصر از بیان آن‌ها است.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: کوچکترین ناشکری و ناسپاسی نسبت به این انقلاب ارزشمند دستاوردهای آن، عذاب الهی را در پی خواهد داشت و اگر می خواهیم انقلابمان که ثمره خون شهیدان و مجاهدت مردم همیشه در صحنه بوده را حفظ کنیم باید از اختلافات و تفرقه دست برداریم.

وی در پایان اظهار کرد: کسانی که مسئولیتی در این نظام دارند باید به مشکلات این مردم وفادار رسیدگی کنند و در این صورت می‌توان قدردان نظام و دستاوردهای آن بود.

کد خبر : ۳۷۴۲۸۱