خبرگزاری کار ایران

یوسفیان‌ملا در گفت‌وگو با ایلنا:

حاجی‌بابایی گزینه اصولگرایان برای نایب رئیسی مجلس نیست

یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: حاجی‌بابایی گزینه اصولگرایان برای نایب رئیسی مجلس نیست.

عزت الله یوسفیان ملا  در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با بیان اینکه با تشکیل جلسه فراکسیون اصولگرایان و با آغاز به کار به مجلس دهم در مورد رویکرد فراکسیون و معرفی افراد تصمیم‌گیری می‌شود، اظهار داشت: بحث‌های منتشر شدهدر مورد افراد بیشتر گمانه‌زنی است و هنوز در مورد گزینه‌های فراکسیون برای حضور در هیات رییسه تصمیمی نگرفته‌ایم و پس از تشکیل مجلس دهم و جلسه فراکسیون رویکرد ما با رای و نظر اکثریت روشن می شود.

او در پاسخ به سوالی در مورد گزینه‌های فراکسیون اصولگرایان در خصوص نواب رئیس و هیات رئیسه گفت: اصولگرایان مجلس تنها در مورد  ریاست علی لاریجانی به توافق و اجماع رسیده‌اند و ایشان به عنوان گزینه ریاست مجلس از سوی ما اعلام خواهد شد  و  فراکسیون اصولگرایان بحثی در نایب رئیسان مجلس و دیگر اعضای هیات رئیسه نداشته‌اند.

این نماینده اصولگرای مجلس در خصوص مطرح شدن نام‌های منتخبانی چون حاجی‌بابایی به عنوان گزینه نایب رئیسی مجلس دهم از سوی اصولگرایان گفت:. حاجی بابایی گزینه اصولگرایان برای نایب رئیسی مجلس نیست. این بحث‌ها محصول جمع چندنفره و محفل‌های خاص است و ما اصلا چنین تصمیم و توافقی نداشتیم.

یوسفیان ملا در ادامه تاکید کرد: با تشکیل جلسه فراکسیون اصولگرایان و با آغاز به کار به مجلس دهم شورای اسلامی در مورد رویکرد فراکسیون و معرفی افراد تصمیم‌گیری می‌شود.

کد خبر : ۳۷۴۷۸۲