خبرگزاری کار ایران

وکیل جوانفکر در گفت‌وگو با ایلنا:

جلسات رسیدگی به پرونده تمام شد/ به نتیجه دادگاه امیدوار هستیم

وکیل جوانفکر با بیان اینکه اتهام موکلم تمرد در برابر ماموران قضایی قید شده بود، گفت:‌ به نتیجه دادگاه امروز بسیار امیدوار هستیم.

قهرمان شجاعی در گفت‌‌و گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به جلسه امروز دادگاه علی‌اکبر جوانفکر عنوان کرد: این جلسه در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت و به ریاست قاضی حیدری برگزار شد و ما در این جلسه به شکل کامل دفاعیات خود را مطرح کردیم.

او با تاکید بر اینکه به نتیجه دادگاه امروز بسیار امیدوار هستیم، گفت: اتهام موکلم تمرد در برابر ماموران قضایی قید شده بود و این پرونده با شکایت دادستانی تهران در شعبه مذکور به ریاست قاضی حیدری مورد رسیدگی قرار گرفت.

وکیل جوانفکر ادامه داد: از دادگاه تشکر می‌کنیم که با سعه صدر به اظهارات ما گوش داد و ما از هر حکمی که برای این پرونده صادر شود استقبال می‌کنیم و فکر می‌کنیم جلسات رسیدگی به پرونده با برگزاری جلسه امروز به اتمام می‌رسد.

او خاطرنشان کرد: طبق قانون از این زمان دادگاه یک هفته تا ۱۰ روز فرصت دارد تا حکم موکلم را صادر کند و پس از آن ما متناسب با مفاد حکم صادر شده اقدامات بعدی را انجام خواهیم داد.

 هفتم دی ماه سال گذشته اولین جلسه دادگاه علی‌اکبر جوانفکر مدیرعامل اسبق خبرگزاری دولت -ایرنا- و سه خبرنگار پیشین روزنامه ایران به صورت غیرعلنی در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت به ریاست قاضی حیدری برگزار شد.

پس از برگزاری جلسه نخست، رییس شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت، پرونده را به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه بازگرداند تا ایرادهای موجود در این پرونده برطرف شود.

شعبه بازپرسی پس از انجام بررسی‌های لازم و رفع نواقص مورد نظر قاضی، پرونده را دوباره به شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت بازگرداند.

کد خبر : ۳۷۵۶۰۵