خبرگزاری کار ایران

هاشمی:

برای تامین امنیت در تهران مشکلی نداریم

استاندار تهران در نشست مشترک مدیران قضایی و اداری استان تهران با اشاره به وجود دیوار حائل میان استانداری و شهرداری تهران نسبت به رفع این مشکل ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحسین هاشمی در جلسه مشترک مدیران قضایی و اداری استان تهران خطاب به رییس قوه قضاییه گفت: حضور شما از دو منظر قابل بررسی است؛ نخست به‌عنوان یک شهروند تهرانی و دوم به‌عنوان یک مقام مسئول.

او با بیان اینکه از زمان آغاز به‌کار در پست استاندار تهران، همواره شعار تعامل، همکاری و اعتماد را در دستورکار قرار داده‌ام، اظهار داشت: مهمترین مساله تهران امنیت است و خوشبختانه در این مدت مشکلی در شورای تامین نداشتیم؛ نه با اطلاعات، نه با ناجا و نه با سپاه و دیگر دستگاه‌های قضایی.

استاندار تهران افزود: اوج این تعامل در انتخابات مجلس متبلور شد و انتخابات ۷ اسفند بدون کوچکترین تنشی برگزار شد.

هاشمی با بیان اینکه در سال‌های اخیر از ساخت‌وساز ۹۵ درصد اماکن غیرمجاز جلوگیری شده‌ است، گفت: تعداداحکام صادر شده در این مدت بی‌سابقه است و بیش از ۵ هزار پرونده اجرایی شده است که البته این آمارها مربوط به شهرستان های تهران است، و نه شهر تهران.

او با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی همراه با کمیته امام خمینی و شهرداری و چند نهاد دیگر یادآور شد: هرماه یک‌بار جمع می‌شویم و مسائل مختلف را بررسی می‌کنیم. در ابتدای کار استانداری‌ فقط یک کمپ برای نگهداری و جمع‌آوری معتادان متجاهر با ظرفیت ۴۰۰ نفر وجود داشت که غیربهداشتی بود، ولی هم‌اکنون شرایط برای نگهداری ۵۰۰۰ نفر فراهم شده و شما در سطح شهر زنان معتاد متجاهر نمی‌بینید.

استاندار تهران از تلاش نهاد زیرمجموعه خویش برای مبارزه با قاچاق ارز و کالا نیز خبر داد.

هاشمی در پایان با اشاره به اینکه از زمانی که استاندار شده‌است، متوجه وجود دیوار حائل میان استانداری و شهرداری شده‌ است، گفت: میان استانداری و شهرداری تهران ارتباطی وجود نداشت که خوشبختانه در حال حاضر این مشکل رفع شده است.

کد خبر : ۳۷۵۹۷۵