خبرگزاری کار ایران

یادداشتی از غلامرضا تاجگردون؛

صندلی سبز مجلس، سبزی دل مردم عزیز ایران است

منتخب مردم گچساران در یادداشتی به مناسبت آغاز به کار دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نوشته است: صندلی سبز مجلس، سبزی دل مردم عزیز ایران اسلامی و سبزىِ اندیشه پاک سیرتان ایران عزیز اسلامى ماست.

به گزارش ایلنا، غلامرضا تاجگردون به مناسبت آئین گشایش دهمین دوره مجلس شورای اسلامی یادداشت کوتاهی در کانال تلگرامی خود منتشر کرده که به شرح ذیل است:
 
بسمه تعالی

«آغاز، کلمه زیبائی است براى تمام کردن ناکامی‌ها و شروعى دوباره»

امروز یکمین روز از ١٤٦٠ روز خدمت دوره دهم مجلس شورای اسلامی است. ایامى که آغازش با عشق به خدمت است و امیدوارم انتهایش خشنودی ابتدا قلب خودمان از رضایت در خدمت و پاسداشت آرمان‌ها باشد و سپس رضایت ملت ایران و موکلان عزیزمان، که یقیناً این خشنودی و رضایت مغفرت الهی را به همراه خواهد داشت.

صندلی سبز مجلس، سبزی دل مردم عزیز ایران اسلامی است. صندلىِ سبز مجلس، سبزىِ اندیشه پاک سیرتان ایران عزیز اسلامى ماست.

نگهداشت این سبزی ما را به آرمان‌هایی که برای آنچه بسیار جوانان این خطه خون پاک‌شان را بر خاک ایران عزیزمان ریختند نزدیکتر کرده و زنجیره خدمت و پایداری انقلاب، دین به ایرانمان را محکم‌تر خواهد کرد.

فراموش نکنیم کرسىِ نشسته بر آن، پایه‌هایش بر خون شهدا استوار است. زبان و قلم‌مان باید پاسخگوی صداقت مردم و رأى پاکى باشد که هزاران جوان با امید به آینده زیباتر به ما دادند تا بر این کرسی بنشینیم.

از خداوند طلب یاری می‌جویم برای آنچه که زیبنده ایران عزیزم و خطه استان عزیزم کهگیلویه و بویراحمد و حوزه انتخابیه‌ام گچساران و باشت است، حاصل شود.

برای خواسته‌های خود و ملتم تلاش می‌کنم، آنچه شایسته است بدست آوریم.

کد خبر : ۳۷۶۰۵۸