خبرگزاری کار ایران

مافی به ایلنا خبر داد؛

پزشکیان و مطهری نامزدهای نواب رئیس فراکسیون امید

نماینده برگزیده مردم تهران در مجلس با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز فراکسیون امید از رای‌گیری برای انتخاب نامزدهای فراکسیون برای شرکت در انتخابات هیات‌رئیسه دائم مجلس دهم خبر داد.

پروانه مافی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز فراکسیون امید از رای‌گیری برای انتخاب نامزدهای فراکسیون برای شرکت در انتخابات هیات‌رئیسه دائم مجلس دهم خبر داد و افزود: در این جلسه، برای انتخاب نامزدهای فراکسیون برای نواب‌رئیس و اعضای هیات‌رئیسه رای‌گیری انجام شد و نامزدهای فراکسیون برگزیده شدند.

نامزدهای نواب رییس

او گفت: بنابر رای‌گیری انجام شده همچون رای‌گیری قبلی، مسعود پزشکیان و علی مطهری به‌عنوان دو نامزد فراکسیون امید برای نواب رئیس انتخاب شدند.

نامزدهای دبیری هیات رییسه

نماینده مردم تهران در مجلس دهم خاطرنشان کرد: همچنین برای دبیر، به‌غیر از آقای عبدالکریم حسین‌زاده که موفق به اخذ رای در رای‌گیری هیات‌رئیسه موقت نیز شده‌ بود، سهیلا جلودارزاده، علیرضا رحیمی، علی‌اصغر یوسف‌نژاد، علی سبحانی‌فر و همچنین محمدعلی وکیلی برگزیده شدند.

نامزدهای ناظران هیات رییسه

مافی ادامه داد: برای نامزدهای ناظران هیات‌رئیسه نیز علاوه بر بنده، مهدی شیخ و محمدقسیم عثمانی بیشترین رای را به‌دست آوردند.

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم در پایان اعلام کرد: محمدرضا عارف هم از حضور در انتخابات برای انتخاب رئیس دائمی مجلس انصراف دادند.

کد خبر : ۳۷۶۱۲۰