خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان تهران:

عکس گرفتن با زندانیان امنیتی دهن‌کجی به نظام است

مدیرکل دادگستری استان تهران گفت: برخی از سیاسیون ما بدرفتاری می‌کنند و با زندانی امنیتی که بد و بیراهی به حاکمیت گفته پس از آزادی وی عکس می‌گیرند که این اقدام دهن‌کجی به نظام و حاکمیت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین اسماعیلی در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید زندان‌های استان تهران با تاکید بر لزوم اصلاح نگاه جامعه نسبت به زندانیان گفت: اگر فردی به زندان وارد شد و همان سیستمی که وی را زندانی کرده بود او را آزاد کرد، جامعه باید پذیرای وی باشد.

او با تاکید براینکه برخی از سیاسیون ما بدرفتاری می‌کنند و زندانی امنیتی خاصی را که بد و بیراهی به حاکمیت گفته، پس از آزاد شدن وی به ملاقاتش می‌روند و با او عکس می‌گیرند ادامه داد: این نوع رفتار هم قابل قبول نیست. ما خواهان تغییر نگرش نسبت به زندانیان به‌ویژه زندانیان آزاد شده هستیم؛ اما نه به افرادی که همه چیز نظام را زیر سوال برده‌اند و حالا آزاد شده‌اند.

مدیرکل دادگستری استان تهران افزود: اینکه سیاسیون به ملاقات این افراد رفته و با آنها عکس بگیرند، دهن‌کجی به نظام و حاکمیت است، زیرا زندانی امنیتی در تمام دنیا به معنی مخالف حکومت است.

مصطفی تاج زاده معاون امنیتی وزارت کشور دولت اصلاحات در روزهای گذشته از زندان آزاد شده است که برخی از دوستان او در چند روز گذشته به ملاقات وی رفته‌اند.

کد خبر : ۳۷۸۸۸۲