خبرگزاری کار ایران

علی لاریجانی:

راهبرد ایران، همکاری نزدیک و گسترده با سوریه است

رییس مجلس در پیامی به رئیس جدید مجلس سوریه تاکید کرد: راهبرد جمهوری اسلامی ایران همکاری نزدیک و گسترده همه جانبه با دولت و ملت سوریه در جهت برقراری ثبات، آرامش و امنیت در منطقه است.

به گزاری ایلنا، علی لاریجانی در پیامی انتخاب خانم «هدیه خلف عباس» را به عنوان رئیس مجلس نمایندگان جمهوری عربی سوریه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

سرکار خانم هدیه خلف عباس
رئیس محترم مجلس نمایندگان جمهوری عربی سوریه

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مایلم بهترین تبریکات و تهنیت‌های خود و دیگر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی را به مناسبت انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس مجلس نمایندگان جمهوری عربی سوریه صمیمانه ابراز کنم. امیدوارم در دوره مسئولیت جنابعالی، مناسبات دوستانه و همکاری‌های پارلمانی فی‌ما‌بین دو کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه در سطوح مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی بیش از پیش گسترش یابد.

مایلم تأکید کنم راهبرد جمهوری اسلامی ایران همکاری نزدیک و گسترده همه‌جانبه با دولت و ملت سوریه در جهت برقراری ثبات، آرامش و امنیت در منطقه است. با اغتنام از فرصت، سلامتی و توفیق روزافزون جنابعالی، نابودی گروه‌های تروریستی – تکفیری و پیروزی و سربلندی دولت و ملت کشور دوست و برادر جمهوری عربی سوریه را از خداوند قادر متعال مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

کد خبر : ۳۷۹۳۴۰