خبرگزاری کار ایران

حضرتی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

چهار هدف احمدی‌نژاد برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری آینده

نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: برنامه احمدی‌نژاد این است که حتماً برای انتخابات ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کند اما ۴۸ ساعت پیش از برگزاری انتخابات کنار می‌کشد.

الیاس حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به حضور قطعی احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، اظهار کرد: خبر مهمی که در این خصوص دارم این است که آقای احمدی‌نژاد قطعاً در رقابت‌های انتخاباتی حاضر خواهد شد، اما بی‌شک تا پایان در عرصه رقابت باقی نخواهد ماند.

او گفت: برنامه احمدی‌نژاد این است که حتماً برای انتخابات ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کند اما ۴۸ ساعت پیش از برگزاری انتخابات، به نفع یکی دیگر از نامزدها یا حتی بدون حمایت از فرد دیگری، کنار می‌کشد.

اهداف چهارگانه احمدی‌نژاد از حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده

نماینده مردم تهران در مجلس دهم با اشاره به اهداف چهارگانه احمدی‌نژاد از حضور در رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری دوازدهم، گفت: احمدی‌نژاد چهار هدف را دنبال می‌کند. اول این‌که با این اقدام، به دنبال احیای حاشیه‌نشین‌ها خواهد بود و هدف دوم او نیز این است که با این حضور در راستای بالا بردن انتظارها و توقع‌های مردم از رئیس‌جمهور اقدام می‌کند.

حضرتی ادامه داد: سومین هدف احمدی‌نژاد تخریب دولت آقای روحانی خواهد بود و چهارمین هدف احمدی‌نژاد نیز پاسخ به اتهام‌هایی است که در این مدت علیه او و دولت‌های نهم و دهم مطرح شده‌است.

جایگاه ریاست‌جمهوری برای احمدی‌نژاد جذابیت ندارد

او همچنین در توضیح دلائل باقی‌نماندن احمدی‌نژاد در صحنه رقابت ریاست‌جمهوری تا پایان این رقابت انتخاباتی، خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد فکر می‌کند ریاست‌جمهوری جایگاهی نیست که بتواند اهداف و برنامه‌هایش را پیش ببرد. به هرحال، او هشت سال در این پست حضور داشته و با تلخی‌ها و شیرینی‌های حضور در مقام ریاست‌جمهوری آشنایی دارد و حضور مجدد در این مقام برایش جذابیتی ندارد اما موقعیت رقابت‌های انتخاباتی، فرصت مناسبی است که قطعاً از آن نمی‌گذرد.

یک‌دوره‌ای شدن دولت یازدهم، جنگ روانی علیه روحانی است

حضرتی در پاسخ به سوال دیگری درباره مسائلی که درخصوص یک‌دوره‌ای بودن دولت روحانی مطرح می‌شود، گفت: این اقدام‌ها و مسائلی که مطرح می‌شود، در راستای تخریب و تحت فشار قرار دادن دولت و جنگ روانی علیه روحانی انجام می‌شود که این مسائل از روز اول کار دولت یازدهم مطرح شد و همچنان درحال پیگیری است.

حضرتی در پایان تصریح کرد: آن‌چه درخصوص این‌که دولت یازدهم پشت این مسائل است و در واقع طرح موضوع یک دوره‌ای شدن دولت روحانی به‌عنوان اقدامی تبلیغاتی ازسوی خود دولت انجام می‌شود، به هیچ عنوان صحت ندارد.

کد خبر : ۳۸۰۱۶۴