خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به صورت مستمر برگزار می‌شود

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت که جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به صورت مستمر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام مجید انصاری با اشاره به عملکرد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: این ستاد از ابتدای ابلاغ سیاست‌های مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی جلسات خود را شروع کرده و تاکنون خروجی‌های خوبی داشته است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی از سوی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مشخص شده است، اظهار داشت: ابلاغ تمامی طرح‌ها و پروژه‌هایی که دستگاه‌ها باید نسبت به تکمیل آنها تا پایان سال جاری اقدام کنند از سوی ستاد فرماندهی ابلاغ شده است.

وی با تاکید بر اینکه تعامل دولت و مجلس در خصوص برگزاری جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خوب بوده است، تصریح کرد: یکی از نمونه‌های این تعامل برگزاری نشست‌هایی در ستاد با هدف جمع‌بندی لایحه برنامه ششم توسعه به اتفاق برخی نمایندگان بوده است.

انصاری با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی طرح یک ساله نبوده بلکه موضوع مستمر در نظام مدیریت کشور به شمار می‌رود، گفت: توجه جدی به این مهم لازمه رشد اقتصادی کشور بوده و محدود به برهه زمانی مشخصی نیست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان گفت که دولت گام‌های مثبتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته که گزارش‌های آن موجود است.

کد خبر : ۳۸۱۱۶۶