خبرگزاری کار ایران

از سوی دانشگاه امام حسین(ع)؛

همایش سراسری الگوهای فرماندهی و مدیریتی شهید حسین همدانی برگزار می‌شود

همایش سراسری الگوهای فرماندهی و مدیریتی سردار سرلشکر حسین همدانی از سوی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این همایش با هدف بازشناسی شخصیت و تبیین نقش شهید همدانی در عرصه‌های مختلف و به منظور معرفی ابعاد مختلف شخصیت این شهید بزرگوار به جامعه و نسل جوان و معرفی جنبه‌های مختلف نقش سردار همدانی در تداوم انقلاب اسلامی و الگوسازی از سلوک فرماندهی وی در تربیت فرماندهان آینده برگزار می‌شود.

برخی از محورهای فراخوان مقاله این همایش عبارتند از: نقش شهید همدانی در فعالیت‌های ضد طاغوتی قبل از انقلاب، تشکیل سپاه همدان، نبردهای غرب کشور، تشکیل تیپ ۲۷ محمد رسول‌الله(ص)، تشکیل نیروی مقاومت بسیج، تشکیل جبهه مقاومت، بحران سوریه، مدیریت و کنترل فتنه ۸۸، تأسیس لشکر ۳۲ انصارالحسین، رفتارشناسی شهید همدانی، بررسی سیره و منش وی در تربیت فرماندهان، الگوی فرماندهی شهید همدانی در جنگ‌های ناهم‌تراز و نگاه راهبردی و عمق استراتژیک شهید همدانی در حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن.

این همایش شهریورماه امسال برگزار می‌شود و مهلت ارسال چکیده مقالات تا سی‌ویکم تیرماه و مهلت ارسال اصل مقاله از اول مردادماه تا پایان آن است و متقاضیان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این همایش می‌توانند با شماره ۷۳۸۲۶۲۹۶ تماس حاصل کنند.

همچنین نشانی دبیرخانه همایش تهران-بزرگراه شهید بابایی-بعد از پل لشکرک-دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)-مرکزمطالعات، تدوین وانتقال تجارب رزمی دفاع مقدس و نبردهای معاصر، صندوق پستی ۱۶۳-۱۶۵۸۵ است.

کد خبر : ۳۸۱۲۲۰