خبرگزاری کار ایران

جانشین نداجا:

نیروی دریایی ارتش یک نیروی تجهیزات محور است

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا به عنوان مجهزترین مرکز آموزشی در خاورمیانه مهد پرورش جوانانی است که پایه‌های اصلی این فرماندهی را تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار خادم بیغم در حاشیه بازدید از فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا ماه مبارک رمضان را  ماه رحمت، برکت و مغفرت دانست و اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسب برای بهره‌گیری از فیوضات الهی است.

او با اشاره به جایگاه رفیع قرآن و محافل انس با قرآن کریم در نیروی دریایی ارتش، افزود: در تمامی پایگاه‌ها و منازل سازمانی نیروی دریایی و حتی در یگان‌های شناور و زیرسطحی‌ها این محافل نورانی برگزار می‌شود؛ چراکه کارکنان ولایتمدار نیروی دریایی از برکات قرآن کریم آگاه هستند و امروز به برکت وجود این کتاب آسمانی و اعتقاد راسخ شما توانسته‌ایم ماموریت‌های خود را به نحو احسن به انجام برسانیم.

امیر بیغم گفت: دریادلان غیور نیروی دریایی هم اکنون در فضای بسیار خشن و تهدید آمیز آب‌های بین‌المللی و با دشمنی آشکار مستکبران که تا بن‌دندان مسلح هستند، با اقتدار و در جلوی چشم آنها ماموریت‌ها را انجام می‌دهند.

جانشین فرمانده نداجا با تمجید از اقدام‌های ارزشمند این فرماندهی در جهت افزایش کیفیت آموزش و اختراع‌های مبتکرانه، گفت: فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا یکی از مجهزترین مراکز آموزشی در خاورمیانه است، این مرکز مهد پرورش جوانانی است که پایه‌های اصلی این فرماندهی را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش یک نیروی تجهیزات محور است، خاطر نشان کرد: امروز در ساخت ناوشکن‌ها و زیردریایی‌ها با تکیه بر توان و تخصص داخلی از پیشرفته‌ترین و پیچیده‌ترین علم روز دنیا نیز استفاده می‌کنیم.

امیر بیغم خطاب به کارکنان تحت آموزش تصریح کرد: شما با ایمان و اراده راسخ که برگرفته از شهدااست باید به نحو احسن ماموریت‌ها را به انجام برسانید و با این تفکر مقدس و با قدرت ایمان و اتکاء به خداوند هر تهدیدی را خنثی خواهیم کرد.

کد خبر : ۳۸۱۷۱۵