خبرگزاری کار ایران

علاءالدین بروجردی:

دسترسی احمدی‌نژاد به پرونده‌های وزارت اطلاعات قبلا هم مطرح شده بود

اگر این اظهار نظر مبنی بر دستیابی احمدی‌نژاد به پرونده‌های وزارت اطلاعات در زمان سرپرستی این وزارتخانه توسط خود او، اهمیت پیگیری داشته باشد وزارت اطلاعات دولت فعلی باید نظرش را در این زمینه اعلام کند.

به گزارش ایلنا، «احمدی‌نژاد به پرونده‌های درجه یک وزارت اطلاعات دست پیدا کرده بود» این ادعای فاضل موسوی نماینده عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس هشتم است.

او در رابطه با دلیل عدم تمکین احمدی‌نژاد از احضارهای دستگاه قضا گفته است «از نظر من در آن دوره‌ای که احمدی‌نژاد وزیر اطلاعاتش را کنار گذاشت و خودش مسئولیت این وزارتخانه را به عهده گرفت، توانست به اطلاعات درجه یک وزارت اطلاعات دست پیدا کند. برهمین اساس از بسیاری افراد که دارای نقاط ضعفی بودند، سوژه‌ای دارد. به همین دلیل است که کسی جرأت نمی‌کند به احمدی‌نژاد بگوید بالای چشمت ابرو است». ادعایی که اثبات آن اما و اگرهایی زیادی را به دنبال خواهد داشت و عدم اثبات ان نیز می‌تواند احمدی‌نژاد را نه در دادگاه که در افکار عمومی از بسیاری از تخلفات محرز دیگرش نیز برهاند.

علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که در دو دوره پیشین مجلس نیز ریاست این کمیسیون را برعهده داشته است در این خصوص می‌گوید: در‌‌ همان مقطع نیز در عرصه تبلیغات این موضوع همواره عنوان می‌شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، بروجردی در این خصوص تصریح کرد: به نظر نمی‌رسد که در یک ارگان حساس و مهمی مثل وزارت اطلاعات اگر بخواهد تغییری در اسناد یا جابجایی صورت گیرد در مراحل بعدی پنهان بماند چرا که این وزارتخانه در همه مراحل کار ثبت و ضبط جدی را انجام می‌دهد.

 

کد خبر : ۳۸۱۹۵۷