خبرگزاری کار ایران

در پیامی مطرح شد؛

تبریک دبیرکل اتحادیه بین المجالس به علی لاریجانی

دبیرکل اتحادیه بین المجالس در پیامی انتخاب علی لاریجانی به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در پیام مارتین چونگونگ، دبیرکل اتحادیه بین المجالس آمده است:

جناب آقای علی اردشیر لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

آقای رئیس؛

بسیار خرسندم از طریق نگارش این نامه مراتب تبریک قلبی خود را به مناسبت انتخاب مجدد جنابعالی به ریاست پارلمان اسلامی ایران ابراز نمایم. این انتخاب حاکی از احترام فراوان همکاران جنابعالی نسبت به شماست و من آرزوی استمرار مزید توفیق جنابعالی را در انجام مسئولیت‌های مهم در آینده دارم.

در انتظار تقویت هر چه بیشتر پیوند‌ها و ارتباطات بین اتحادیه بین المجالس و پارلمان اسلامی ایران هستم و اطمینان دارم که تحت هدایت جنابعال، پارلمان ایران همچنان به مشارکت فعال خود در زمینه فعالیت‌های نهاد بین المجالس ادامه خواهد داد.

ما اخیراً کنفرانس مجمع ۱۳۴ بین المجالس در لوزاکا-زامبیا را با موضوع غنی و مهم «مشارکت جوانان در فرآیند دموکراسی و شنیدن صدای جوانان در این فرآیند» در قالب سخنرانی‌های عمومی برگزار کردیم. مجمع مزبور همچنین موضوعات مهم دیگری را اعم از مبارزه با تروریسم، محافظت از مواریث فرهنگی بشریت، مسئولیت و پاسخگویی و نظارت پارلمانی مورد بررسی قرار داد. نسخه‌ای از نتایج کنفرانس مذکور ارسال شده است.

عالیجناب یکبار دیگر بهترین آرزوهای بنده را پذیرا باشید و منتظر هستم در آینده‌ای نه چندان دور و ان شاءالله در جریان کنفرانس ۱۳۵ مجمع بین المجالس که طی روزهای ۲۳ تا ۲۷ اکتبر ۲۰۱۶ (۶-۲ آبان ۹۵) در ژنو برگزار می‌شود، جنابعالی را دیدار کنم.

ارادتمند و با تقدیم بهترین درود‌ها

مارتین چونگونگ
دبیرکل اتحادیه بین المجالس

کد خبر : ۳۸۲۰۳۴