خبرگزاری کار ایران

وکیلی به ایلنا خبر داد:

ابتکار، واعظمی و شمخانی هفته آینده به نمایندگان گزارش می‌دهند

عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه‌های علنی مجلس در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده، از حضور رئیس سازمان محیط زیست، وزیر ارتباطات و فناوری و دبیر شورایعالی امنیت ملی و ارائه گزارش آنها به نمایندگان خبر داد.

محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به دستور کار هفته آینده مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: از خانم معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست دعوت کردیم که با حضور در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس، درخصوص وضعیت محیط زیست گزارشی به مجلس ارائه کند.

او گفت: همچنین از آقای محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری نیز دعوت به عمل آمده که در جلسه روز یکشنبه حضور یافته و گزارشی درخصوص عملکرد این وزارتخانه در بحث اقتصاد مقاومتی به نمایندگان ارائه دهند.

عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جلسه روز سه‌شنبه نیز از آقای شمخانی، دبیر شورایعالی امنیت ملی دعوت به عمل آمده تا به‌صورت غیرعلنی درباره موضوعات داخلی و منطقه‌ای به مجلس گزارش دهند.

وکیلی در پایان یادآور شد: هفته آینده مجلس شورای اسلامی تنها در روزهای یکشنبه و به صورت علنی سه‌شنبه تشکیل جلسه خواهد داد.

کد خبر : ۳۸۵۱۵۲