خبرگزاری کار ایران

بیانیه ارتش به مناسبت روز قدس:

روز قدس روز انزجار از رژیمی است که محکوم به زوال است

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، تاکید کرد: بر خلاف ادعا و آرزوی واهی و خام سیاست‌بازان خبیث رژیم صهیونیستی، این رژیم محکوم به زوال است.

به گزارش ایلنا، در بیانیه ارتش به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، آمده است: روز جهانی قدس، روز حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین و روز فریاد آزادی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی است.

در بخش دیگری از این بیانیه تأکید شده است: روز قدس روز انزجار و ابراز تنفر از رژیمی است که همچون لانه عنکبوت بر پایه‌هایی سست بنا شده و محکوم به زوال است.

در ادامه این بیانیه با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره)، تصریح شده است: ابتکار حکیمانه امام راحل در نامگذاری این روز تمام تلاش‌های این رژیم اشغالگر و جبهه استکبار را در کم رنگ کردن و به حاشیه راندن جنایات سیاست بازان این رژیم در منطقه و جهان ناکام گذاشت و موجب تقویت آرمان‌های فلسطین به عنوان قطعه‌ای جداناشدنی از جهان اسلام شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان با گرامیداشت روز جهانی قدس و تأکید بر حضور آحاد کارکنان و خانواده محترم ارتشیان در راهپیمایی این روز از عموم ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت کرده است با تاسی به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با حضور یکپارچه خود با آرمان‌های قدس شریف تجدید میثاق نموده و حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به جهانیان اعلام نمایند.

کد خبر : ۳۸۵۵۷۱