خبرگزاری کار ایران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

مرحوم علی دادمان همراه و همدل همیشگی مراسم انقلابی بود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی درگذشت شادروان علی دادمان با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد: مرحوم علی دادمان با تأسی از پدر شهیدش در جنگ نرم فرهنگی،از افسران پیشتاز این عرصه بود.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه این شورا در این باره آمده است: مهندس بسیجی علی دادمان یادگار ارزشمند شهید مهندس رحمان دادمان از فعالان و همراهان همدل و همیشگی مراسم و مناسبت‌های ایام الله انقلاب اسلامی در طول سالیان متمادی بود. 

ایشان در مراسم و مناسبت‌های ایام انقلابی، یار همیشگی و همراه این شورا به ویژه در تظاهرات ضداستکباری یوم الله ۱۳ آبان بود و بحق و انصاف جزو جوانان و دانشجویان بسیجی، انقلابی و ارزشمداری بود که برای شناساندن چهره و نقشه‌های شوم دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی و در رأس آن امریکای جنایتکار و مقابله و مبارزه و افشای نقشه‌های دشمنی استکبار جهانی علیه ایران و انقلاب اسلامی، به همراه جمع دیگری از جوانان ارزشی در صف مقدم این جنگ تمام عیار نرم بوده و در این مسیر زحمات بی‌شائبه کشیده و خدمات ماندگاری از خود برجای گذاشت. 

مرحوم علی دادمان پس از شهادت پدر و در دامان مادری متعهد، انقلابی و فرهیخته رشد کرد و با برخورداری از آموزه‌های اسلامی، به حق با تأسی و الگوگیری درست از پدر شهیدش در جنگ نرم و جنگ اقتصادی و فرهنگی امروز، از پیشقراولان و پیشتازان و از افسران صف مقدم این جبهه بود. 

امروز چه زیبنده و فاخر است تا سایر جوانان و دانشجویان انقلابی و ارزشی به ویژه فرزندان و یادگاران ارزشمند و گرانسنگ شهدای والامقام و سرافراز انقلاب اسلامی همچون مرحوم علی دادمان با تأسی از راه و روش و پشتکار او، ادامه دهندۀ راه روشن و پرنور شهدا و پدران شهید خود در عرصه جنگ نرم امروز باشند. 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این اطلاعیۀ ضمن اینکه از خداوند متعال، برای آن عزیز سفر کرده، رحمت و آمرزش الهی و برای عموم مصیبت دیدگان، به ویژه خانوادۀ عزادارش صبر و آرامش طلب کرده، از عموم مردم شهید پرور و قدر‌شناس نیز خواسته است تا باحضور شایستۀ خود در مراسم‌های بزرگداشت و ترحیم آن فقید سعید از مقام و جایگاه شهدا تجلیل و تقدیر کنند، چراکه تجلیل و گرامیداشت فرزندان و خانواده‌های معظم شهدا که راه شهیدانشان را ادامه داه‌اند، تجلیل و پاسداشت از خود شهداست.

کد خبر : ۳۸۵۸۷۲