خبرگزاری کار ایران

بعیدی‌نژاد:

نگاه عمیق راهبردی سردار باقری در مباحث امنیت بین‌الملل بسیار تاثیرگذار است

مدیرکل سیاسی و امنیت بین‌الملل وزارت‌خارجه درباره انتصاب سردار باقری به فرماندهی ستاد کل نیروهای‌مسلح نوشت: نگاه عمیق راهبردی ایشان در مباحث امنیت بین‌المللی برای بنده بسیار تاثیرگذار بوده است.

به گزارش ایلنا، حمید بعیدی‌نژاد در کانال تلگرام خود نوشت: بنده البته در سطحی نیستم که کنار بیانیه‌های مقامات عالی کشور بخواهم مراتب تبریک خود را خدمت فرمانده سلحشور دوران دفاع‌مقدس سردار سرلشگر محمدحسین باقری جهت انتصاب به فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح به ایشان عرض کنم ولی به حسب وظیفه مایل بودم تجربه شخصی خودم را از ویژگی‌های شخصیت ایشان با شما در میان بگذارم.

بنده توفیق داشتم سال‌های طولانی فعالیت در حوزه مباحث خلع سلاح و امنیت بین‌المللی، چندین بار در جلسات مختلفی که جهت اتخاذ تصمیم درخصوص برخی مواضع مهم کشور برگزار می‌شد و ایشان هم در سمت معاونت ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح در آن جلسات شرکت داشتند حضور داشته باشم. صادقانه عرض می‌کنم که آرامش، تواضع، طمانینه، دقت‌نظر و نگاه عمیق راهبردی ایشان در مباحث امنیت بین‌المللی برای بنده بسیار تاثیرگذار بود.

اینجانب به عنوان یک شهروند افتخار می‌کنم که ریاست کل ستاد فرماندهی نیروهای مسلح کشورمان بر عهده فردی است که ضمن آن‌که به عنوان یکی از فرماندهان شجاع و غیور حضور موثری در سال‌های دفاع‌مقدس را در کارنامه خود دارند، سال‌هاست در سمت‌های ارشد فرماندهی در ستاد کل نیروهای مسلح صاحب تجربیات عالی مدیریتی است. بی‌تردید دانش و تجربه ایشان کنار سرلشگر غلامعلی رشید در مقام جانشینی فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح که ایشان نیز علاوه بر تجارب گران‌قدر فرماندهی در دوره دفاع‌مقدس از استراتژیست‌های بزرگ نظامی کشور هستند و در این حوزه تحصیلات‌عالی نیز دارند کنار سجایای اخلاقی و آرامش تاثیرگذار ایشان سرمایه بزرگی برای نیروهای مسلح کشور است. برای سرلشگر باقری آرزوی موفقیت می‌کنیم.

کد خبر : ۳۸۶۱۶۲