خبرگزاری کار ایران

با حضور دیپلمات‌های کشورمان؛

مراسم روز جهانی قدس در لهستان برگزار شد

به مناسبت روز جهانی قدس، مراسمی با حضور ایرانیان مقیم، مسئولان جوامع اسلامی و دیپلمات‌های کشورهای عراق، فلسطین و افغانستان در حسینیه حضرت زهرا (س) سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر ورشو برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که همزمان با روز قدس برگزار شد، رامین مهمانپرست سفیر جمهوری اسلامی ایران در لهستان، سیاست برخی کشورهای غربی را ایجاد فتنه‌های قومی و مذهبی به منظور درگیری بین مسلمانان دانست.

مهمانپرست بوجود آمدن برخی از گروه‌های تروریستی همچون داعش را حاصل اتاق فکر قدرت‌های بزرگ غربی ورژیم صهیونیستی ذکر کرد و هوشیاری و وحدت مسلمانان را در این برهه تاریخی متذکر شد.

سفیر کشورمان در لهستان نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز مقابله با رژیم صهیونیستی را یادگاری وحدت آفرین در بین جهان اسلام از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) نامید و رهنمودهای امام گونه مقام معظم رهبری را در مقابله با این رژیم ضد انسانی، تنها راه نجات قدس شریف برشمرد.

مهمانپرست گفت: ریشه کنی پدیده شوم تروریسم و سردمداران اصلی آن، نهایتا آزادی قدس شریف را به ارمغان خواهد آورد.

در این مراسم نمایندگان سیاسی کشورهای عراق، افغانستان، فلسطین و برخی از شخصیت‌ها و روسای مجامع اسلامی لهستان به ایراد سخنرانی پرداخته و بر وحدت مسلمین در مقابله با توطئه‌های خطرناک دشمنان و فتنه‌های رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

کد خبر : ۳۸۶۲۳۱