خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مراسم تودیع و معارفه؛

استاندار جدید خراسان جنوبی کار خود را شروع کرد

وزیر کشور از استاندار جدید خراسان جنوبی خواست مدیرانی که کشش ندارند، هرچه سریع‌تر عوض شوند.

به گزارش ایلنا مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید خراسان جنوبی امروز برگزار شد. در این مراسم رحمانی فضلی وزیر کشور دولت روحانی گفت: من این مدیر خوب -مهندس پرویزی- را به استان خراسان‌جنوبی آوردم و دستور دادم آقای پرویزی به همراه خانواده بیاید و حق خروج از استان را جز برای پیگیری مسائل استان ندارد.

وی خطاب به استاندار جدید خراسان جنوبی گفت مدیرانی که کشش ندارند، هرچه سریع‌تر عوض شوند و عمکلرد دوساله آن‌ها را به من اعلام کنید.

در این مراسم پرویزی استاندار جدید خراسان جنوبی گفت: از نمایندگان استان در مجلس، دانشگاهیان، نخبگان و آقای رئیسی نماینده آستان قدس تشکر می‌کنم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در هیات دولت قول دادم و امروز هم به مردم قول می‌دهم که روزی که از اینجا می‌روم خوشحال‌ترین فرد خودم باشم و تمام تلاش‌های خود را انجام داده باشم.

به گزارش خبرنگار خاورستان، سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان جنوبی در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان جنوبی اظهارکرد: با توجه به حمایت رئیس جمهور و هیات دولت در جلسه هیات دولت این حمایت وظیفه مرا سنگین کرد.

وی افزود: مردم استان کم توقع و صبور هستند و بر همین اساس باید کار‌ها با پیگیری بیشتری انجام شود.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از نمایندگان استان در مجلس، دانشگاهیان، نخبگان و آیت‌الله رئیسی نماینده آستان قدس تشکر می‌کنم.

پرویزی گفت: با توجه به منابع محدود نیازمند اولویت بندی در انجام امور هستیم که این موضوع می‌طلبد راه را برای ورود سرمایه گذاران فراهم کنیم.

او با اشاره به اینکه با عنایت به منابع محدود دولتی نیازمند منابع غیر دولتی مانند تسهیلات بانکی که می‌توانند کمک باشند نه تعیین کننده باشد هستم، گفت: از همین جا از سرمایه گذاران و بازاریانی که می‌توانند سرمایه گذاری کنند دعوت می‌کنیم.

استاندار خراسان جنوبی یادآورشد: در هیات دولت قول دادم و امروز هم به مردم قول می‌دهم که روزی که از اینجا می‌روم خوشحال‌ترین فرد خودم باشم چراکه تمام تلاش‌های خود را انجام داده و تمام راه‌ها را رفته باشم و اگر در مسیر رسیدن به اهداف ناکام باشم آن را صادقانه با مردم در میان بگذارم. قول می‌دهم به همه هم استانی‌ها که در تمام برنامه‌ها به مردم خیانت نکنم.

امام جمعه بیرجند در جلسه معارفه استاندار خراسان جنوبی نیز گفت: به خاطر نعمت دولت تدبیر و امید و وجود آقای روحانی که پله‌های ترقی را طی کرده است شکرگزاریم.

کد خبر : ۳۸۶۳۶۶