خبرگزاری کار ایران

جلیلی در اصفهان:

ماهیت جمهوری اسلامی به هیچ کس اجازه کوتاه آمدن برابر استکبار را نمی‌دهد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن می‌خواهد حزب الله لبنان را که جان خود را فدای امنیت ملت ما می‌کند و امروز مقابل داعش ایستاده، تروریست بخواند و خودش را که هزاران دشمنی در حق ملت ما کرده است دوست معرفی کنند.

به گزارش ایلنا، سعید جلیلی که به دعوت مردم اصفهان برای سخنرانی در مراسم احیای شب بیست و هفتم ماه رمضان به این شهر رفته بود در جمع مردم اظهار داشت: کسانی که دل در گرو بیگانگان دارند دچار اشتباه محاسباتی هستند.

وی افزود: کسانی که فکر می‌کنند اتکا به بیگانه مشکلات کشور را حل می‌کند، دچار توهم و اشتباه محاسباتی هستند زیرا استکبار و جنود شیطان برای هیچ کشوری نه عزت آورده است و نه نصرت.

جلیلی با بیان اینکه جهاد کبیر یعنی ایستادگی و نترسیدن از تهدید دشمن، تصریح کرد: مجاهده بزرگ امام راحل تاسیس جمهوری اسلامی است که هویت آن اطاعت از خدا و نفی کدخدا است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: جهاد کبیر مجاهدان کبیری چون امام و رهبری می‌خواهد که با صلابت در برابر جهان استکبار می‌ایستند.

جلیلی گفت: ماهیت جمهوری اسلامی به هیچ کس اجازه کوتاه آمدن در برابر استکبار را نمی‌دهد.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی افزود: حیرت دشمن از امنیتی است که در دل‌های امن و مومن و مطمئن به نصرت الهی وجود دارد و دشمن نمی‌تواند سپر امنیتی این ملت را که ثمره این جوشن هاست تحلیل کند؛ دشمن از دل‌های محکم ملتی در هراس است که از هیچ تهدیدی نمی‌ترسند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه درس بزرگ قرآن به ما این است که دوست و دشمن را درست بشناسیم و جای آن‌ها را عوض نکنیم، تصریح کرد: خسارت بزرگ آن است کسانی که ملت ما را کشتند و بد‌ترین ستم‌ها را در حق این ملت هنوز روا می‌دارند، به عنوان دوست بگیریم!

جلیلی افزود: دشمن می‌خواهد حزب الله لبنان را که جان خود را فدای امنیت ملت ما می‌کنند و امروز چون دژی مقاوم در برابر دشمنان امنیت ملت ما چون داعش ایستاده، تروریست بخواند و خودش را که هزاران دشمنی در حق ملت ما کرده است دوست معرفی کنند!

وی گفت: قران از ما می‌خواهد رسما بگوییم نظام اربابی را قبول نداریم و نظام کدخدایی جهان را انکار کنیم، کسانی که رسما اعتراف می‌کنند پول می‌گیرند تا بر جنایات مستکبران و ظالمان چشم ببندند، با وقاحت می‌خواهند امنیت و منافع ما را در گرو پذیرش مناسبات نظام سلطه قرار دهند.

کد خبر : ۳۸۶۷۳۷