خبرگزاری کار ایران

در پیام‌های جداگانه؛

امیر پوردستان انتصاب امیر موسوی و سردار عبداللهی را تبریک گفت

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب امیر موسوی و سردار عبداللهی در ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در پیامی انتصاب امیر عبدالرحیم موسوی به سمت جانشینی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.

در پیام امیر پوردستان خطاب به امیر موسوی آمده است:

انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که نشان از اعتماد فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله تعالی) و قابلیت‌های مدیریتی و اعتقادی و نظامی جنابعالی است از سوی خود و مجموعه فداکار نیروی زمینی تبریک عرض می‌کنم.

بدون تردید این انتصاب و توانمندیهای منحصر بفرد جنابعالی زمینه حرکت شتابنده و جهادی نیروهای مسلح مطابق آنچه که خواست مولا و مقتدای مسلمانان جهان است را فراهم خواهد آورد.

توفیقات حضرتعالی را در سایه توجهات ویژه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه از خداوند منان خواستارم.

امیر پوردستان همچنین در پیام دیگری انتصاب سردار عبداللهی به سمت معاونت هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.

در این پیام خطاب به سردار عبداللهی آمده است:

انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که نشان از اعتماد فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله تعالی) و قابلیتهای مدیریتی و اعتقادی و نظامی جنابعالی است از سوی خود و مجموعه فداکار نیروی زمینی تبریک عرض می‌کنم، بدون تردید این انتصاب و توانمندیهای منحصر بفرد جنابعالی زمینه حرکت شتابنده و جهادی نیروهای مسلح مطابق آنچه که خواست مولا و مقتدای مسلمانان جهان است را فراهم خواهد آورد، توفیقات حضرتعالی را در سایه توجهات ویژه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه از خداوند منان خواستارم.

کد خبر : ۳۸۸۱۱۵