خبرگزاری کار ایران

سه‌شنبه هفته جاری؛

وزیر دفاع به اعضای کمیسیون امنیت ملی گزارش می‌دهد

جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، علاوه بر بحث درباره پدیده «بیوتروریسم» و بررسی علل حادثه تصادف اتوبوس حامل سربازان ارتش، به استماع گزارش وزیر دفاع اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه معاونان این وزارت‌خانه روز سه‌شنبه هفته جاری جهت ارائه گزارش به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌رود.

بنابر دستورکار کمیسیون‌های تخصصی مجلس، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی علاوه بر استماع گزارش وزیر دفاع، در روز سه‌شنبه به بررسی آثار و پیامدهای پدیده «بیوتروریسم» با حضور مسئولان ذیربط نیز می‌پردازند.

همچنین بررسی علل حادثه تصادف اتوبوس که منجر به جان باختن و مصدومیت تعدادی از سربازان نیروی زمینی ارتش جمهوری شد در دستورکار کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی قرار دارد که در جلسه کمیسیون در روز سه‌شنبه و با حضور مسئولان ذیربط انجام می‌شود.

نشست هیأت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

این درحالی است که انتخابات هیأت‌رئیسه کارگروه‌های «امنیت»، «دفاعی» و «روابط خارجی» کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و ترسیم نقشه راه و نحوه فعالیت این کارگروه‌ها نیز در دستورکار روز سه‌شنبه کمیسیون قرار دارد.

کد خبر : ۳۸۸۴۳۶